گوناگون 17:24 - 28 مرداد 1398
با روند کلی انجام پروژه های فیلم تبلیغاتی در کانون آنی‌بین آشنا شوید.

ساخت فیلم تبلیغاتی و موشن گرافیک برای رونق کسب و کارتان را جدی بگیرید!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنی بین رسانه، اگر مصمم به ساخت یک فیلم تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید ابتدا اطلاعات اولیه‌ای از آنچه در ذهن دارید را به کارشناسان کانون آنی‌بین منتقل کنید. تیم کارشناسی با بررسی نظرات شما و امکان‌سنجی موارد مختلف،‌ پیشنهادی کامل و مکتوب شامل جزییات، زمان‌بندی، نحوه‌ی انجام و پیشنهادات قیمتی را برای شما ارسال می کنند.

پس از ایجاد درک مشترک از روند کار، در اولین قدم از محل بازدید شده و نگارش سناریو شروع خواهد شد.

ساخت فیلم برای صنایع پالایشگاهی و نیروگاهی

تجربه و تخصص حرف اول را در ساخت فیلم تبلیغاتی برای صنایع نفت، پالایشگاهی و نیروگاهی می‌زند. کانون آنی‌بین با تکیه بر تجربه ساخت فیلم‌های متعدد صنعتی از صنایع مختلف و با استفاده از تجهیزات ویژه سینمایی، بهترین نتیجه را در پروژه ساخت فیلم‌های صنعتی شما رقم خواهد زد.

امکان استفاده از تجهیزات مدرن حرکتی و تصویربرداری هوایی، تصاویری بی‌نقص و متمایز با آنچه تا کنون دیده‌اید را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تیم تولید کانون آنی‌بین با داشتن تجربه‌ی طولانی و ارزشمند در ساخت فیلم‌های صنعتی و تبلیغاتی، از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهد بود.

تولید فیلم صنعتی برای کارخانجات و خطوط تولید

کارخانه‌ها و صنایع بزرگ تولیدی برای معرفی امکانات و نمایش ظرفیت تولید و استانداردهای در حال استفاده نیاز به یک فیلم هوشمندانه و تمام عیار دارند. این فیلم می‌تواند در جلسات مجمع سالیانه، هنگام عقد قراردادهای جدید، به‌منظور جذب سرمایه‌گذار و از همه مهم‌تر برای پخش در نمایشگاه‌های بین‌المللی پخش شود. قابلیت افزودن زبان دوم به فیلم این امکان را به شما می‌دهد تا محدود به مخاطبان فارسی زبان نباشید.

می‌دانید راز یک فیلم تبلیغاتی و صنعتی خوب در چیست؟ این که بیننده و مخاطب شما مایل نباشد پخش آن را متوقف کند یا سریع‌تر از آن بگذرد. ما در کانون آنی‌بین anibeen.com فیلم شما را به گونه‌ای می‌سازیم که مخاطب شما از ابتدا تا انتهای فیلم از دیدن آن لذت ببرد و مشتاق همکاری با شما شود.

ساخت فیلم تبلیغاتی و موشن گرافیک برای شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌ها

برای معرفی شرکت‌ها و خدمات‌، پخش در همایش‌ها و سمینارها، نمایشگاه‌ها و… یکی از ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز تبلیغاتی شرکت‌ها، داشتن فیلم تبلیغاتی و یا موشن گرافیک است. با در اختیار داشتن یک فیلم کوتاه تبلیغاتی و یا یک موشن گرافیک جذاب می‌توانید در کمترین زمان و به بهترین نحو، خدمات مؤسسه و شرکت خود را به مخاطبانتان معرفی کنید. ساخت موشن گرافیک می‌تواند کم هزینه‌ترین راهبرد اجرایی در فرایند بازاریابی شما باشد به شرطی که با هدف گذاری درست مخاطب باشد.

فرقی نمی‌کند در نمایشگاه باشید، در محل شرکت خود و یا در مسافرت‌های خارجی؛ بهترین ابزار تبلیغاتی شما در اختیارتان است. کافی است آن را همراه داشته باشید و یا در وبسایت‌تان قرار داده باشید.

فیلم گزارش و مستند برای مجمع سالیانه سازمان‌ها

سازمان‌ها و مؤسسات برای ارائه گزارش سالیانه به سهام‌داران در مجامع عمومی اقدام به ساخت فیلم می‌کنند. این روش یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه گزارش‌های مالی در فضایی جدید و تاثیرگذار است.

کانون آنی بین کامل‌ترین و جذاب‌ترین فیلم‌های مجامع سالیانه در کشور را تولید می‌کند و این ما را به اولین انتخاب سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور برای ساخت فیلم‌های گزارشی تبدیل کرده است.

الهام‌بخش مخاطبانتان باشید و آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10213138
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است