استانی 19:04 - 26 تیر 1398

مظلومیت لواسان در فضای مجازی/برخی عکس ها مربوط به لواسان نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدریان ظهر چهارشنبه در نشست رسیدگی به مشکلات لواسان با محوریت ساخت و سازها و صیانت از منابع طبیعی که با حضور محمدجواد حشمتی، دادستان کل کشور، مدیران کل متولی استان تهران و نیز مسئولان شهرستان شمیرانات برگزار شد طی سخنانی با بیان اینکه لواسان در فضای مجازی مظلوم واقع شده است ا ظهار داشت: بسیاری از عکس های منتشر شده اصلاً مربوط به لواسان نیست.

حیدریان با اشاره به شهرک باستی هیلز نیز گفت: پس از برداشتن گیت این شهرک از بنده به عنوان شهردار لواسان نیز شکایت شد که باید در دادگاه پاسخگو باشم.

وی با تاکید بر اینکه جریمه دیوارکشی باستی هیلز پرداخت شده است افزود: پس از پرداخت جریمه اجازه طرح مجدد آن در کمیسیون ماده ۱۰۰ و تخریب آن را نداشتیم همچنین باید بگوییم که مناطقی در لواسان وجود دارد که در کوه قرار دارند اما جز محدوده شهر محسوب می شوند و می‌توانیم مجوز ساخت و ساز صادر برای این موارد صادر کنیم لذا این قبیل ساخت و سازها کوه‌خواری به حساب نمی آیند.

شهردار لواسان در خصوص ویلای دختر وزیر اسبق نیز اظهار داشت: این ویلا دارای بخش مجاز نیز است و نیروهای ما در حال تخریب می باشند.


10180636
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است