ورزشی 16:05 - 05 بهمن 1399
اگر تبانی محرز است، چرا تیم‌ها را محروم نکردند؟
کرم پرماه از آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون هندبال انتقاد کرد.

سرپرست تیم هندبال فراز: ما را نقره‌داغ کردند/ به رای کمیته انضباطی اعتراض داریم

سرپرست تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آرای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال اظهار کرد: واقعا از این فدراسیون ناامید شدیم. اگر شائبه‌ تبانی بود در تساوی بازی دو تیم فراز و فولاد باید طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون پیش می‌رفتند. باید دید آن آیین نامه در مورد تبانی چه می‌گوید و آن را اجرا کنند. طبق آیین نامه رای صادر می‌شد گردن ما هم از مو باریک ‌تر و آن را عمل می‌کردیم.

وی گفت: اکنون رای طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون نیست. اگر تبانی محرز است باید دو تیم را محروم کنند. ما که با در و دیوار تبانی نکردیم. فدراسیون به هر دلیلی می‌خواست یک تیم را راضی نگه دارند و در مسابقات باشد. قرار بود سه تیم بالا بیاید اکنون چهار تیم بالا آمده‌اند.

وی گفت: افراد از بیرون به فدراسیون نخ می‌دهند. آن‌ها بهترین بازیکن ما را محروم کردند. بازیکنی که سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده و کاپیتان تیم ملی بوده است. او را ۶ ماه محروم و ۲۵ میلیون جریمه کرده‌اند. این پول دستمزد دو بازیکن هندبال در یک فصل است. اگر تیم‌ها تبانی کرده‌اند چرا بازیکن محروم شود. واقعا رایی صادر شده که هیچ کس در جامعه هندبال آن را قبول نمی‌کنند و تنها تیم‌های ذی‌نفع راضی هستند.

وی گفت: اگر تبانی شده تیم‌ها، مربیان، سرپرستان را محروم کنید. ما هم یکسال محروم بودیم. اکنون بحث تیم‌ها را کنار گذاشتند و بازیکنان خوب ما را محروم کرده‌اند. دیگر بازیکن ما را که حدود ۸ گل زده در بازی ۱۰ میلیون جریمه کرده‌اند. اگر می‌خواست بازی نکند چرا این همه گل زده است.

او گفت: این رای ناعادلانه است و ما به آن اعتراض داریم. فدراسیون مستقل نیست و مسیر از بیرون مشخص می‌شود. با این رای فقط تیم ما متضرر می‌شود. افراد سیاسی کشور برای بالا آمدن یک تیم تلفن زده‌اند، مگر آن‌ها می‌دانند هندبال چیست. ما هم می‌توانیم نماینده مجلس و ... را بفرستیم ولی مگر آن‌ها می‌توانند در ورزش دخالت کنند. آنها می‌توانند مالی کمک کنند. حال زغال سنگ طبس که حذف شده بود بالا آمده و فقط ما را نقره داغ کردند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل محرومیت بازیکنان چه بوده است گفت: یک بازیکن هم از تیم مقابل ۵ میلیون جریمه شده ولی محرومیت نگرفته است. تا حالا می‌گفتند دروازه‌بان ما تبانی کرده و گل تساوی را به تیم مقابل داده ولی اکنون صمصامی را جریمه کرده‌اند چون او تاثیرگذارتر است. دلیل این که این دو بازیکن (صمصامی و حیدرپور از سپاهان) با هم رفیق هستند. ملی‌پوشان همه با هم رفیق‌اند چون در اردوها کنار هم هستند. بیرون از زمین رفیق ولی در زمین رقیب هم هستند. آنها ۱۰ سال رفت و آمد دارند خانه هم رفتند، در اردوها با هم غذا خوردند، باهم بردند و باختند. نمی‌شود چون دوبازیکن رفیق اند محرومشان کنند.

انتهای پیام


10918922
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است