استانی 10:11 - 29 دی 1398
فرمانده سپاه ناحیه ابهر:
ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: نباید اجازه داد دشمن بذر نفاق و اختلاف را در مساجد بکارد.

اجازه ندهیم دشمن بذر نفاق را در مساجد بکارد

محسن احمدی‌تبار شب گذشته در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش که به میزبانی روستای حصار قاجار ابهر برگزار شد با بیان این‌که مشکلات در هر کشوری وجود دارد، اظهار کرد: با اتکا به جوانان می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

وی با تاکید بر این‌که مردم ایران مردمی غیرت‌مند هستند که طاقت سلطه بیگانگان را ندارند، تصریح کرد: ملت ایران اجازه تعدی به خاک کشورشان را به هیچ ابرقدرتی نمی‌دهند.

احمدی‌تبار با اشاره به جنایت‌های داعش در سوریه و عراق، ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی مدافعین حرم سبب شد تا ما شاهد جنایت‌های این گروه تکفیری علیه مردم کشورمان در خاک وطن‌مان نباشیم.

این مسئول با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش، یادآور شد: هر شهیدی که به خاطر مردم و مملکت بر زمین می‌افتد هزاران سردار در دل خود پرورش داده است که نمونه بارز آن شاهد شاگردان شهید طهرانی‌مقدم است.

وی با اشاره به این‌که دشمن از مساجد و منابر ما وحشت دارد، ادامه داد: نباید اجازه داد دشمن بذر بی‌تفاوتی و نفاق را در مسجد ما بکارد، زیرا از دل همین مساجد است که جوانان عاشق وطن به بار آمده است.

این مسئول با تاکید بر این‌که دشمن در تلاش برای زدودن فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه است، اظهار کرد: با پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب و تبعیت از ولایت‌فقیه فتنه‌های دشمنان علیه کشورمان همواره خنثی شده و از این پس نیز خنثی خواهد شد.

احمدی‌تبار یادآور شد: خون سردار سلیمانی و همراهانش باعث اتحاد و هم بستگی بیشتر بین کشورهای کشورهای جبهه‌های مقاومت شد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام، گفت: شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس نماد عینی مبارزه با تروریسم جهانی و سبب شکست تکفیری‌ها و گروهک تروریستی داعش در جهان اسلام و منطقه شد.

وی عنوان کرد: این شهید والامقام و سردار سرافراز و قهرمان اسلام و قرآن تا زمان شهادت هیچ‌گاه دست از مبارزه جدی و عملی با استکبار و کفر جهانی برنداشت و خود عاقبت قربانی تروریسم جهانی از سوی آمریکا شد.

این فرمانده هشت سال دفاع‌مقدس اظهار کرد: خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی و همرزمان او قطعا گربیان دشمنان اسلام را خواهد گرفت و عامل اصلی نصرت نهایی حق بر باطل می‌شود.

انتهای پیام


10351423
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است