سیاسی 16:54 - 01 مرداد 1396
دریادار سیاری:
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در مراسم انتصاب فرمانده جدید هوادریای نداجا گفت:هوادریا، رُکن مهم و اثرگذار در ساختار نداجا است.

هوادریا، رُکن مهم و اثرگذار در ساختار نداجا است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش پیش از ظهر امروز در مراسم انتصاب فرمانده جدید هوادریای این نیرو گفت اظهار کرد: یکان هوادریای نیروی دریایی راهبردی ارتش در طول مدت ۸ سال دفاع مقدس، کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

وی افزود: علی رغم اِعمال تحریم های ظالمانه دشمنان علیه هوادریا پس از انقلاب تا امروز، هیچکدام از ماموریت های مهم این یکان متوقف نشده اشت.

دریادار سیاری خاطر نشان کرد: در طول هشت سال  دفاع مقدس هوادریای نیروی دریایی راهبردی ارتش اقدامات شایسته ای از خود بر جای گذاشته که از آن جمله می توان به اهتمام کارکنان از جان گذشته این یگان در عملیات شکست حصر آبادان و هنگامی که تنها راه قابل تردد برای ورود به آبادان از طریق بهمنشیر بود اشاره کرد که چگونه هواناوها و بالگردهای هوادریای نداجا به کمک رزمندگان اسلام شتافتند و چه حجم گسترده ای  از رزمندگان و مجروحان را با شجاعت ترابری کردند.

وی با اشاره به گشت های موثر توسط یکان هوادیای نداجا در شمال خلیج فارس گفت: عملکرد هوادریای نیروی دریایی راهبردی ارتش در عملیات غرور آفرین مروارید هم بسیار مهم و اساسی بود که توانست تیم های تکاور این نیرو را بمنظور اجرای عملیات انهدام سکوهای نفتی البکر و الامیه رژیم بعث در این سکوها پیاده کند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش همچنین اجرای عملیات اسکورت هوایی، گشت های شناسایی، پشتیبانی از جزایر و توقیف شناورهای تجاری که بصورت غیر قانونی تردد می کردند توسط یکان هوادریای این نیرو را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این یکان برشمرد.

دریادار سیاری در ادامه گفت: ما امروز از یک بحران که آغاز آن بعد از جنگ تحمیلی شروع شد عبور کردیم. نیروی دریایی راهبردی ارتش در سال های گذشته توانست وضعیت یکان های تخصصی خود را سامان بدهد.

وی همچنین ضمن تبریک به فرمانده جدید هوادریا تصریح کرد: از ایشان می خواهم تا در جذب نیروی انسانی متعهد، آموزش کارکنان، نگهداری و تعمیر قطعات و نظارت بر آن ها و بالاخص ارتقاء مهارت ها اهتمام جدّی داشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پایان از زحمات و فعالیت های امیر دریادار دوم رضا اسماعیلیان در طول تصدّی فرماندهی هوادریای نداجا تشکر کرد.


9286841
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر حیدری گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است