گوناگون 11:51 - 27 مهر 1397

تبلیغات سوء دشمنان مانع حضور حماسی مردم در اربعین حسینی نشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: اربعین حسینی بستر بسیار مناسبی است که ائمه ما برای رشد و ظهور هر چه بیشتر حق که در مکتب اهل بیت تجلی یافته، فراهم کرده اند.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ این بستر کار خودش را انجام داده و در سالهای اخیر نیز به برکت خون شهدای ایران و عراق که در راستای مقابله با داعشی ها و تروریستهای مزدور استکبار جهانی جانشان را فد کردند، بستر و زمینه این مانور بزرگ شیعه در جهان معاصر در مرزهای کشور فراهم شده است.

وی تصریح کرد: به طور قطع شیعیان چه در ایران و چه در عراق و افغانستان و پاکستان و کشورهای عربی و غیره به رغم تمامی توطئه ها، تحریم‌ها و تبلیغات گوناگون که در مخالفت با این حرکت الهی انجام شد، شاهد اقبال بی نظیر و شور و شوق هر چه بیشتر آنها به مراسم خاص شیعه هستیم. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در پیشاپیش تمامی زائران ملت ایران را می بینیم که روز به روز استقبالشان بیشتر می شود و به طور قطع در هفته های آتی که هفته سرنوشت سازی است آنهم در آستانه اربعین حسینی شاهد حضور هر چه بیشتر زائران حسینی هستیم که به سوی کربلا می روند.

آیت الله حیدری افزود: مردم با این قیام و حرکتشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و یاوه سرایان می زنند و به رغم میل دشمنان امسال شاهد حماسه های به یاد ماندنی اربعین حسینی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان که در طول تاریخ به مهمان نوازی مشهور بوده و هستند، اظهار کرد: خوزستانی‌ها این استعداد و خصلت ذاتی خود را در سنوات اخیر در همین مواکب شلمچه و چذابه و دیگر جاها نشان دادند که با حضورشان مخصوصا در طول محرم و صفر پذیرای زائران ابا عبدالله الحسین از سراسر ایران و دیگر شهرها و کشورهای خارجی بودند وهستند و این خصلت ذاتی خود را به منصه ظهور می رسانند.


9947307
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است