ورزشی 14:48 - 24 مرداد 1397
سرمربی پدیده می‌گوید تغییرات در نیمکت سپیدرود، باعث انگیزه مضاعف بازیکنان این تیم می‌شود و سبب می‌شود پدیده‌ای‌ها کار دشواری را مقابل این تیم داشته باشند.

گل‌محمدی: مشکلات‌مان را رسانه‌ایی نمی‌کنیم

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود حاضر شد و اظهار کرد: خوشحالم که در چنین شهری با این هواداران با سپیدرود بازی داریم. شرایط ما با توجه به دو پیروزی آخر خوب است و مشکل مصدومیت نداریم.

وی ادامه داد: با تیمی بازی داریم که می‌خواهد نتایج خود را جبران کند و این کار را سخت می‌کند. بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم نکات فنی را که می‌خواهیم در زمین پیاده کنیم. تغییرات در سپیدرود می‌تواند انگیزه این تیم را افزایش دهد و کار ما را دشوارتر کند.

سرمربی پدیده اضافه کرد: امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و جو خوبی درورزشگاه حاکم باشد و همه از بازی لذت ببرند.

گل‌محمدی درباره محروم و مصدومیت‌ها گفت: سه بازیکن‌مان در اختیار تیم ملی امید هستند و مرادمند مصدومیتش برطرف شده است.

وی درباره موفقیت پدیده با وجود مشکلات مالی در این فصل و تفاوت سپیدرود و پدیده تصریح کرد: ما هم مشکلات خودمان را داریم که رسانه‌یی نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد با کمک مسوولان کار خود را پیش ببریم. خدا را شکر پرداختی‌های ما به حد نرمال رسیده اما خب تعدادی از بازیکنان طلب دارند. شخصیت خوب بازیکنانم باعث شده تا مشکلات رسانه‌یی نشود و اعتراض‌ها در خود باشگاه بماند. مسوولان هم در تلاش هستند که هر چه زودتر طلب‌ها پرداخت شود. نپرداختن به این موضوعات و شخصیت خوب بازیکنان باعث شده تا تیم ما آرامش داشته باشند. هم‌چنین مشکلات سپیدرود با مشکلات ما متفاوت است و این وظیفه من نیست که درباره آن صحبت کنم.

ادامه دارد...


9874989
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌باختند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع خارجی تیم فوتبال استقلال تهران در تمرینات این تیم حضور ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر قلعه‌نویی و وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه با یکدیگر ملاقات کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صالح مهدی‌زاده حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان تماشاگر ویژه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فرهاد چیذری مربی بدنساز سابق پرسپولیس به دلیل ایست قلبی درگذشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فرهاد چیذری مربی سابق بدنساز پرسپولیس به دلیل ایست قلبی درگذشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است