استانی 13:14 - 28 دی 1398

مصوبات قابل اجرا و عملیاتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، حضور مردم استان زنجان در دفاع از نیروهای مسلح و اقدام برخورد سپاه با استکبار را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: حضور مردم در تدفین و تشییع پیکر الناز نبیی نیز بسیار ستودنی بود.

وی به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح باید برنامه‌های تدوین شده قابل اجرا و عملیاتی باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۳۸ درصد از چاه‌های استان زنجان غیرمجاز است، تصریح کرد: بالای ۴۰ درصد از چاه‌های مجاز نیز بیشتر از حد برداشت آب دارد. مهم‌تر از همه اینکه باید مشکل چاه‌های غیرمجاز حل شود تا شاهد مشکلات در این حوزه نباشیم.

حقیقی ادامه داد: در حوزه مسکن نیز باید برای اجرای پروژه اقدام ملی مسکن، کمیته‌ای با حضور رئیس انبوه‌سازان و تعاونی‌های مسکن و معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود.

استاندار زنجان ابراز کرد: باید اقدامات لازم برای اجرای بهتر و سریع پروژه ملی مسکن در استان در دستور کار قرار گیرد.

حقیقی یادآور شد: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان باید گزارش و مصاحبه لازم را با رسانه‌ها داشته و از ثبت‌نام شدگان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، مردم را توجیه کند.

وی اظهار کرد: اگر پروژه‌ای را مصوب می‌کنید، باید اجرا و عملیاتی شود و اگر چیزی اجرا نمی‌شود مصوب نشود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه روند برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان مطلوب است، گفت: در همین راستا باید کمیته‌ای تشکیل شده و در حوزه مسکن نیز برنامه‌ها به خوبی اجرا شود.

حقیقی افزود: نبود یک المان در استان زنجان خوب نیست و پروژه‌ها باید با مدیریت درست و برنامه‌های قابل اتکا عملیاتی شود تا مردم از ما راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما باید با صداقت با مردم صحبت کرده و در خصوص پروژه‌ها، اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند و این بدان معنی است که باید به چیزی که می‌گوییم، عمل کنیم.


10350057
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است