استانی 16:03 - 05 فروردین 1398
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه اولین محموله اقلام غذایی برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان‌های شمالی ارسال شد گفت: دومین محموله هم تهیه شده و آماده ارسال است.

البرز در شرایط اضطرار قرار گرفت

به گزارش ایسنا منطقه البرز، علی درویش پور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که ظهر دوشنبه پنجم فروردین به ریاست استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه در شرایط اضطرار و آماده باش کامل قرار داریم، افزود: طی ابلاغیه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان با تمامی تجهیزات و امکانات آماده ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: بر اساس دستور استاندار البرز، اولین محموله اقلام غذایی برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان‌های شمالی طی هماهنگی‌های صورت گرفته اعزام شد.

درویش پور گفت: اکنون نیز محموله دیگری آماده ارسال است ولی با توجه به ازدحام مردم نوع دوست کشور برای کمک به مناطق سیل زده، قدری هماهنگی‌ها در مبادی ورودی این مناطق دچار اختلال شده است.

وی افزود: با تمام این تفاصیل البرز آماده ارسال کمک در زمینه اقلام خوراکی، امداد و نجات، تجهیزات و نیروی انسانی به مناطق سیل زده استان‌های شمالی کشور است که این امر با دستور استاندار محترم البرز و طی هماهنگی با مدیریت بحران کشور و مسئولان استان‌های مذکور محقق می‌شود.

معاون استاندار اضافه کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته از ۲۵ اسفند ۹۷ تاکنون، تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ستادهای نوروزی تمهیدات لازم را برای خدمات دهی در این ایام و مواقع بحران اندیشیده اند.

وی گفت: تدابیر لازم و امکانات مورد نیاز در نقاط پر ریسک استان در نظر گرفته شده و مسئولان در حوزه‌های مختلف نیروهای خود را جهت ممانعت از استقرار مسافران در مناطق پرخطر مامور کرده‌اند.

درویش پور افزود: در شهرداری‌ها نیز جلسات مدیریت بحران برای هماهنگی بیشتر برگزار شده است.

وی عنوان کرد: اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها برای آگاهی بخشی به مردم صورت گرفته است.



انتهای پیام


10086557
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است