استانی 21:52 - 25 فروردین 1400
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۷ وانت نیسان سایپا که قصد خروج مقدار ۳۵۰ پاکت سیمان خاکستری قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آنان کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط ۳۵۰ کیسه سیمان قاچاق در یاسوج

"روح الله باقری فرد" در حاشیه بازدید طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: بر اساس‌ گزارشات واصله به سامانه‌ ستاد خبری ۱۲۴ مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان، در اقدامی به موقع توسط بازرسان این سازمان و همکاری پاسگاه انتظامی تنگ سرخ، تعداد ۷ وانت نیسان سایپا که قصد خروج مقدار ۳۵۰ پاکت سیمان خاکستری قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آن ها کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع ساخت و سازها و نیاز مردم استان به سیمان، برنامه ریزی کردیم که بازرسان مقیمی از سازمان در کارخانه حضور داشته باشند و روزانه موارد را رصد و نظارت نمایند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط ستاد تنظیم بازار استان و ضرورت تأمین و توزیع این کالا در سطح بازار نظارت ها را بیشتر کردیم و تا زمان عادی شدن موضوع و وفور سیمان در سطح بازار این بازرسی و نظارت ها استمرار خواهد داشت و با عرضه کنندگان قاچاق و خارج از شبکه این محصول به شدت برخورد قانونی و تعزیری خواهد شد.

باقری فرد تاکید کرد: پرونده تخلف وانت بارها در کمترین زمان ممکن تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند، در ضمن چنانچه مشخص شود این عملیات خارج از شبکه و قاچاق توسط عاملین عمده سیمان انجام پذیرفته، بدونه هیچ گونه اغماضی ضمن معرفی متخلفین به مراجع قضایی و امنیتی، پروانه صنفی آن ها نیز ابطال می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، وی در پایان از همشهریان گرامی درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تا به شکایات آن ها رسیدگی شود.

انتهای پیام


11026219
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است