استانی 18:35 - 29 دی 1400

گیلان در بخش اقتصادی عقب مانده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند چگینی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه این مجموعه یکی از دستگاه‌های اصلی در کشور و استان است، اظهار کرد: فعالیت این اداره کل به طور مستقیم با زندگی مردم گره خورده و عملکرد مدیرکل سابق نشان می‌دهد تلاش وی این مجموعه را به اهداف خود نزدیک کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ایجاد نگرش جدید و در دولت سیزدهم، تصریح کرد: دولت پوست اندازی جدیدی کرده و نیروهای استانی را بر اساس تفکر دولت پیاده سازی می‌کند تا به اهداف کلی ترسیم شده برسیم.

وی افزود: مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان فردی خوش فکر، جوان و در بخش تعاملی این مجموعه یعنی بخش کار سابقه خوبی دارد و مورد وثوق نیروهای سازمان است.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه مدیرکل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان در دستگاه‌های اجرایی به عنوان کارشناس خوب شناخته می‌شود، بیان کرد: امیدواریم مدیرکل جدید بتواند مسیر فعلی را با سرعت و قدرت بیشتر ادامه دهد و با حمایت وزارت کار نواقص فعلی جبران شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه گیلان سرسبز است اما در بخش اقتصادی عقب مانده است، ادامه داد: انتظار می‌رود که در بخش تسهیلات و کمک‌های ملی توجه ویژه ای به گیلان شود تا جز ۵ استان اول کشور شویم.

وی با بیان اینکه خدمت در این اداره کل به مسئولیت اجتماعی نیاز دارد، تصریح کرد: پیشرفت و عدم پیشرفت این مجموعه به تلاش تمام کارکنان آن وابسته است تا با همکاری و همفکری مسیر پیشرفت و توسعه خود را در پی گیرند.


11417898
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است