ورزشی 20:24 - 13 مرداد 1400

پیروزی یک نیمه ای گل گهر مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور، دو تیم استقلال و گل گهر از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید.

ترکیب تیم استقلال؛ سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

ترکیب تیم فوتبال گل گهر؛ محمد آقاجانپور، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح، مهرداد بشاگردی و امین پورعلی.

نیمه اول بازی دو تیم استقلال و گل گهر از نظر فنی چنگی به دل نزد و بازی دو تیم بیشتر در میانه میدان در جریان بود و به ندرت دو تیم به دروازه هم نزدیک شدند.

در این نیمه تنها گل گهر بود که در ۳ صحنه دروازه استقلال را با خطر نسبی مواجه کرد که در یک نوبت سید حسین حسینی دروازه را نجات داد و یک بار هم مهاجم گل گهر نتوانست از موقعیت استفاده کند؛ و سرانجام در واپسین ثانیه‌های این نیمه امین پورعلی با استفاده از اشتباه دروازه‌بان و خط دفاعی استقلال تیمش را به گل رساند.

مهم‌ترین اتفاقات نیمه اول اخطار گرفتن سرمربی هر دو تیم بود. از تیم گل گهر به جز امیر قلعه نویی، سعید الهویی مربی این تیم نیز با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۴؛ یونس شاکری در موقعیتی تک به تک قصد داشت از بالای سر حسینی دروازه آبی پوشان را باز کند که حسینی دست او را خواند و با دفع توپ مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۴۱؛ یونس شاکری یک بار دیگر می‌توانست از روی ارسال خوب زکی‌پور دروازه استقلال را باز کند که ضربه سر شیرجه‌ای او به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵ گل اول گل گهر؛ در این دقیقه گل گهر با یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. سعید صادقی ضربه ایستگاهی را بلند به عمق دفاع استقلال ارسال کرد که این توپ را سید حسین حسینی دفع کرد و امین پورعلی با ضربه‌ای فنی در ریباند دروازه استقلال را باز کرد.


11175775
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است