استانی 14:45 - 08 فروردین 1396
دبیر کمیته شهری ستاد اجرایی خدمات سفر مازندارن:
ساری - دبیر کمیته امور شهری ستاد اجرایی خدمات سفر مازندارن گفت: در ایام نوروز روزانه دهها برابر ایام عادی در شهرهای مازندران زباله جمع آوری می شود.

نوروز دهها برابر روزهای عادی در مازندران زباله جمع آوری می شود

محمد قدیری در گفتگو با خبرنگار مهر تعداد شهرهای استان را ۵۶ شهر برشمرد و افزود: ۱۱ دستگاه اجرایی در بخش ستاد تسهیلات سفر نوروز ۹۶ در حال فعالیت هستند و روزانه بیش از سه هزار نفر در تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی با ابراز خرسندی از کاهش اتفاقات زیرساختی نسبت به سال گذشته، این امر را ناشی از آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برشمرد و افزود: نسبت به سال گذشته ما شاهد افزایش جمعیت مسافران بوده‌ایم و تعداد مسافران در پارک‌ها، کمپ‌ها و چادرها از حدود ۶۰۰ هزار نفر در سال گذشته به ۷۶۸ هزار نفر رسیده است.

قدیری افزود: تمام مسافرانی که در مدارس، هتل‌ها، کمپ‌ها، منازل استیجاری و بستگان ساکن می‌شوند، در محدوده شهری بوده و از خدمات شهری برخوردار و در بحث زباله، گاهاً ۱۰ برابر روزهای عادی زباله جمع‌آوری و دفن می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌ها و خدمات ملی شهرداری‌ها در ایام نوروز و طرح‌های دریا و تابستان، از عدم برخورداری از درآمد تسهیلات نوروزی و طرح‌های دریا ابراز ناخرسندی و بر توجه ویژه به شهرداری‌ها تأکید کرد.


8953801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است