ورزشی 09:49 - 10 مهر 1399

صید ستاره‌های آسیا توسط قطری‌ها/ دو تیم مشتری هافبک پرسپولیس شدند

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه الوطن قطر در شماره امروز خود از تلاش باشگاه های قطری برای جذب ستاره های لیگ قهرمانان آسیا خبر داد؛ رقابت هایی که در منطقه غرب آسیا به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود به مسئولان باشگاه های این کشور فرصت داده است تا با دقت تمام بازیکنان را زیر نظر بگیرند.

الوطن از بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به عنوان یکی از بازیکنانی یاد کرد که نقش مهمی در نتایج خوب پرسپولیس در آسیا داشته است. این روزنامه از دو باشگاه العربی و الریان به عنوان مشتریان بشار نام برده است.

دیگر بازیکنی که در آسیا چشم قطری ها را گرفته است، «جلال الدین مشاریپوف» مهاجم ازبکستانی پاختاکور است؛ همان بازیکنی که در دیدار با پرسپولیس از زمین مسابقه اخراج شد. الوطن خبر داد یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر در حال مذاکره با ماشاریپوف است.

«حمد االله عبدالرزاق» مهاجم مراکشی و گلزن تیم النصر عربستان هم که سابقه بازی در قطر را دارد، مدنظر تیم های قطری قرار گرفته و احتمال دارد مجدداً در لیگ این کشور توپ بزند.


10743034
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی تاجیکستان با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل افغانستان توانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت و جریمه نقدی رحمان احمدی مربی مس رفسنجان خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تماشاگران تیم شمس آذر قزوین را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت:ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم بدهی به بانک شهر را از طریق ۳/۵میلیون دلار‌ای اف سی تهاتر کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه صحبت‌هایی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است