ورزشی 19:56 - 21 آبان 1397
در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، میثم دلخانی در نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت و مهدی فلاح به همراه علی‌اکبر یوسفی به جدول شانس مجدد رفتند.

شانس ۳ برنز ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان/ شکست دلخانی در نیمه نهایی

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که در بخارست پایتخت رومانی در حال برگزاری است، در وزن ۶۳ کیلوگرم، میثم دلخانی در مسابقه نیمه نهایی به مصاف اندو از ژاپن رفت که ۶ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. او فردا شب باید برای مدال برنز مبارزه کند.

دلخانی پیش از این در دور اول برابر ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم  نهایی نیز برابر رامیز ممدوف از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد.

اما چهار کشتی گیر دیگر ایران با شکست در دور مقدماتی نتوانستند به نیمه نهایی راه یابند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند، رضا خدری در دور نخست به مصاف بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، سیدمحمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم برابر ساجان از هند در حالیکه با نتیجه ۶ بر صفر پیش بود در نهایت با نمایشی ضعیف ۱۴ بر ۶ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. چوبچیان پس از دو دقیقه و ۳۰ ثانیه، دچار ضعف بدنی شد و آمادگی جسمانی بسیار پائینی داشت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست به مصاف اینوت کاراس از رومانی رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد اما در دومین مبارزه برابر مصاف قاضی خلیل‌اف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد. با توجه به پیروزی کشتی گیر روس مقابل کوبا در نیمه نهایی، فلاح راهی جدول بازنده ها شد و شانس کسب مدال برنز خواهد داشت.

همچنین در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با زویادی پاتاریدزه قهرمانان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت. پاتاریدزه در نیمه نهایی کشتی گیر استونی را ۸-۰ مغلوب کرد.

به گزارش ایسنا، سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران بر عهده جمشید خیرآبادی است.

انتهای پیام


9971638
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است