سیاسی 15:02 - 13 مرداد 1400

دشمن کانون خانواده ایرانی را هدف گرفته‌/لزوم توجه به نیازهای مردم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دهمین همایش سالروز بسیج مداحان که امروز(سه شنبه) در سالن رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد طی سخنانی، گفت: فقط به اساتید خداقوت عرض می‌کنم، ما همه هم‌جبهه‌ای هستیم و این بحث‌های ظاهری داخلی را جدی نمی‌گیریم.

وی افزود: این مرد بزرگوار-شهید کاظمی- یک وقتی به ما گفت که بیایید و پاسدار شوید، من به او عرض کردم که ما مدت‌ها است که وا داده‌ایم و در تصورمان این لباس سبز، تنمان است.

رئیس سازمان تبلیغات تاکید کرد: در بسیج مداحان و نهادهای انقلابی و مکتبی که در حوزه اقامه عزای حسینی و تعظیم شعائر حسینی خادم هستند و زحمت می‌کشند، یک اسنجام و یکپارچگی بین عزاداران سیدالشهدا وجود دارد و به آن افتخار می‌کنیم.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه اگر توفیق داشته باشیم، هدف ما بهتر خدمت کردن است،اظهار داشت: حرف ما واضح است اگر جایی تضعیف شده باید احیا شود، اگر افول کرده باید تقویت شود.

وی افزود: تعظیم مشاعر حسینی که همه عواید و برکات آن قرن‌ها جلوی چشم‌های ما است و نسل به نسل، ما در پناه سیدالشهدا به جلو آمدیم.

رئیس سازمان تبلیغات گفت: جای خوشحالی است که یک روز برای بسیج‌مداحان در تقویم وجود دارد، مقام معظم رهبری، مداح را مبلغ می‌دانند.

حجت الاسلام قمی اظهار داشت: یک وقتی منزل آقای حسن‌زاده آملی بودیم و یکی از طلاب از ایشان پرسیدند که تکلیف ما در حوزه اجتماعی و سیاسی چیست؟ پاسخ دادند: ساده است چشمانتان را به لبان مقام معظم رهبری بدوزید.

وی با بیان اینکه نیازهای مردم، جامعه، انقلاب مسئله ما است و راهنمای ما نیز رهبری هستند،تاکید کرد: چند سال است که ایشان تاکید می‌کنند به موضوع خانواده بپردازید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان بشریت بر موضوع خانواده تمرکز کردند و در کشورمان نیز سرمایه‌گذاری تبلیغاتشان رو به افزایش است از این رو هرچه که ضرورت جامعه است باید به آن بپردازیم.

در این مراسم، همچنین از خانواده شهید شاخص سال ۱۴۰۰، شهید عبدالهادی موسوی کراماتی تجلیل شد.

در پایان این همایش نیز از کتاب منبر نخل، مداح و ستایشگر فضائل اهل بیت (ع) و شهید والامقام میثم تمار و شهدای شاخص مداح، رونمایی شد.


11175395
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اعمال ماده ۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: بانک مرکزی به تعهدات خود در اختصاص ارز دارو در پایان سال گذشته عمل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دستورکارهای امروز مجلس گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اتحاد میان ایران و پاکستان را در جهت نابودی اسرائیل موثر دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است