گوناگون 18:50 - 03 مهر 1397
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست مشترک روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رییس جمهوری به همراه تیم اقتصادی دولت و معاون اول رییس جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به شرایط اقتصادی که در کشور شاهد هستیم، ادامه داد: علیرغم اینکه مجلس در طول چند ماه اخیر با استفاده از ابزارهای مرتبط با عملیات اجرائی و نظارتی، پیگیر موضوعات بوده، به نظر می‌رسد که شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند که شرایط جدیدی به دولت گوشزد شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: مقرر شد که به زودی نشست مشترک با تیم اقتصادی دولت، معاون اول رئیس جمهوری و آقای روحانی با حضور روسای کمیسیون تخصصی مجلس برگزار شود.

وی افزود: هدف از این نشست بررسی آخرین اقدامات دولت در محورهای مختلف به ویژه مسائل ارزی است که طبیعتا انتظار این است که دولت و بانک مرکزی اقدامات فعال‌تری نسبت به شرایط موجود داشته باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، پورابراهیمی ادامه داد: اعتقاد داریم که شرایط اقتصادی کشور علیرغم همه مسائلی که در داخل و خارج از کشور مطرح می‌شود، قابل مدیریت است، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس معتقدند که مسائل مختلف بیان شده و راهکارهای اجرائی برای دولت در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها مجلس اعلام کرده که همکاری کامل با دولت دارد تا قوه مجریه بتواند بر مسائل اقتصادی فائق آید، گفت: مجموع این اقدامات پیگیری می‌شود تا به هدف برسیم.


9919190
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است