استانی 15:15 - 28 مهر 1396
امام جمعه آب‌پخش:
بوشهر - امام جمعه آبپخش گفت: مسئولان در انجام همه امور عدالت را مد نظر داشته باشند.

مسئولان در انجام همه امور عدالت را مد نظر داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آبپخش، عدل را صفتی نیکو و پسندیده معرفی کرد و اظهار داشت: رعایت عدل و عدالت در کارها برای همه خوب و پسندیده است ولی بر صاحب منصبان و مسئولان واجب است و لازمه حکومت بر مردم است.

وی افزود: اگر صاحب منصبان در اجرای امور، عدالت را رعایت کنند، حمایت مردم از آنها بیشتر خواهد بود.

امام جمعه آبپخش در بخش دیگری از سخنان خود صحبت های سخیف رییس جمهور امریکا را نشانه ضعف آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: صحبت های ترامپ، نشان از عصبانیت بسیار زیاد او از عملکرد منطقه ای ایران است.

رضایی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نیروی مبارزه با تروریسم است و توانسته با استعانت از خداوند بزرگ در مقابل مکر استکبار جهانی بایستد و دلیل عصبانیت امریکا از سپاه نیز همین است.

امام جمعه آبپخش با اشاره به بد عهدی آمریکا در برجام بیان داشت: رئیس جمهور آمریکا در صحبت‌های هفته گذشته خود از عدم پایبندی ایران به برجام سخن گفت و در ایام تبلیغات انتخاباتی خود نیز از پاره کردن آن صحبت کرد.

وی افزود: طبق فرموده رهبری اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را ریزه ریزه خواهیم کرد.

امام جمعه آبپخش واکنش‌های مسئولان نظام اسلامی در مقابل یاوه گویی های ترامپ را ستود و تصریح کرد: این موضع‌گیری‌ها باید با قاطعیت ادامه یابد و در صورت نقض عهد امریکایی ها و اروپایی ها در برجام، باید اقدامات مقتضی صورت گیرد.

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز بیانات تاریخی امام خمینی(ره)درباره لغو قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و اظهار داشت: تحمیل قانون کاپیتولاسیون به شاه مخلوع، بزرگترین جنایت آمریکا در حق ملت ایران بود که امام(ره) با هوشیاری کامل مردم را در جریان این جنایت ننگین قرار داد و با سخنرانی تاریخی خود زمینه لغو آن را فراهم کرد.


9487957
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است