بین‌الملل 10:38 - 06 آبان 1395
کمیته ملی دموکرات‌ها از جمهوری‌خواهان به دلیل تشویش اذهان عمومی به ویژه در میان اقلیت رای‌دهندگان شکایت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  رویترز؛ کمیته ملی دموکرات‌ها روز گذشته شکایتی علیه کمیته ملی جمهوری‌خواهان طرح کرد که در آن "دونالد ترامپ،" نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به ارعاب اقلیت رای‌دهندگان متهم شده است.


دموکرات‌ها توافقی دیرینه را یادآور شدند که به موجب آن جمهوری‌خواهان نمی‌توانند رای‌دهندگان را پای صندوق‌های رای مورد پرسش قرار دهند و آنها را از رای دادن بازدارند.


دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی از طرفداران خود خواست مراقب تقلب صورت گرفته در انتخابات 8 نوامبر در برخی ایالت‌های خاص که اقلیت رای‌دهندگان در آنجا حضور دارند، باشند، حتی اگر هیچ دلیل واضح و روشنی درخصوص تقلب وجود نداشته باشد.


در شکایت دموکرات‌ها آمده است: برخی از طرفداران ترامپ از هم‌اکنون متعهد شده‌اند به اقلیت رای‌دهندگان توجه بیشتری کنند و جلوی هرگونه تقلبی را در انتخابات بگیرند.


دموکرات‌ها معتقدند کمیته ملی جمهوری‌خواهان نه به شکل غیر مستقیم و نه مستقیم هیچ فعالیتی در راستای جلوگیری از بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری انجام نمی‌دهد. کمیته ملی دموکرات‌ها نیز با کمپین انتخاباتی ترامپ و یا هر کمپین و سازمان انتخاباتی دیگری در این حوزه همکاری نخواهد کرد. 


کمیته ملی دموکرات‌ها، کمیته ملی جمهوری‌خواهان را متهم کردند تلاش و تمرکز خود را بر روی ممانعت در رای دهی مردم متمرکز کرده‌اند. 


در شکایت کمیته ملی دموکرات‌ها از دادگاه فدرال نیوجرسی خواسته شده است مانع از اقدام جمهوری‌خواهان در یکسان‌سازی آرای مردمی شود و تحت هیچ شرایطی اجازه ندهد کامندان کمپین انتخاباتی ترامپ برای نظارت بر روند انتخابات در مراکز اخذ رای حاضر شوند.




انتهای پیام/

8249325
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از ارائه گزارش‌های مستقل پیرامون رفع اتهام از آنروا، آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره جنوبی از پایگاهی در نیوزیلند نانوماهواره خود را با هدف رصد شبه جزیره کره پرتاب کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهوری روسیه در پیامی ویدیویی خطاب به شرکت‌کنندگان در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیت در سن‌پترزبورگ اعلام کرد: روسیه آماده همکاری نزدیک با همه شرکای ذی‌نفع در تامین امنیت جهانی و منطقه‌ای در شکل‌گیری نظم جهانی چندقطبی ج...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سناتور‌های ارشد جمهوری‌خواه از دولت جو بایدن خواسته‌اند نیرو‌های پلیس فدرال را برای سرکوب دانشجویان اعزام کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر نخست‌وزیری جامائیکا از تصمیم کشورش برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه چاپ ترکیه با اشاره به سفر ماه آینده اردوغان به آمریکا از سنگ اندازی اسرائیل برای لغو آن خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در سخنانی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی را بخشی از نبرد جاری علیه رژیم صهیونیستی در منطقه ارزیابی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه گسترش اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی، دانشجویان دانشگاه سیدنی نیز با برنامه ویژه‌ای به این اقدامات اعتراضی پیوستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرویس مخفی آمریکا در حال آماده سازی طرحی برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس از اعزام ۱۶ هزار نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون این کشور به لهستان خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است