استانی 19:32 - 28 مهر 1396
در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛
پلدختر - رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه مصلای شهر پلدختر تاکید کرد.

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه مصلای شهر پلدختر

 به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر دانشی عصر جمعه در حاشیه بازدید از مصلی «المهدی» پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به این که مصلای متعلق به مردم و یکی از مطالبات نمازگزاران پلدختری است، مسئولان در روند ساخت مصلای شهر پلدختر تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی هدف از بازدید از مصلای المهدی پلدختر را تسریع در روند ساخت آن با همکاری مسئولان عنوان کرد و افزود: انتظار می رود مسئولان که نسبت به مسائل دینی و اعتقادی و پروژه های مربوط به آن اهتمام داشته در راستای ساخت مصلای پلدختر تلاش بیشتری انجام دهند.

 رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: نماز جمعه پلدختر از وحدت و صفا و صمیمیت خیلی خوبی برخوردار است که این امر جای شکرگذاری دارد و نعمت بزرگی است.

وی اظهار امیدواری کرد: مسئولان به قول های خود جامه عمل بپوشانند زیرا فضاهای فرهنگی باید با کیفیت ساخته شده و معارف دینی هر چه بیشتر و بهتر در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام دانشی از روند ساخت مصلای شهر پلدختر ابراز رضایت کرد و  افزود: ساخت این پروژه از طریق مسئولان شهرستانی، استانی و شورای سیاست گذاری کشور پیگیری می شود تا بتوان زودتر از موعد آن را به  نتیجه رساند.

وی اولویت بندی کار فرهنگی را امری ضروری دانست و گفت: مسئولان در راستای رشد ارزش های اخلاقی و اسلامی به نماز جمعه کمک کنند چرا که نماز جمعه ترویج ارزش های اسلامی در جامعه است.

 رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان از پیگیری های مسئولان شهرستان پلدختر در ساخت مصلی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز مراحل ساخت مصلای «المهدی» شهر پلدختر هر چه سریعتر به پایان برسد.


9488248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است