استانی 09:29 - 29 دی 1398
خبرگزاری ایسنا در خانه جوراب بپوشید!
ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به بارش برف و پیش‌بینی افزایش مصرف، برای جلوگیری از افت فشار یا قطع احتمالی گاز، از شهروندان خواست در منازل خود لباس گرم بپوشند.

در خانه جوراب بپوشید!

حسین تقی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آخرین آمار از افزایش دو درصدی مصرف گاز در استان البرز نسبت به سال قبل حکایت دارد گفت: این افزایش مصرف به علت افزایش تعداد مشترکین است چون از سال گذشته تاکنون ۳۸ هزار مشترک جدید به شبکه گاز استان اضافه شده است.

تقی نژاد افزود: در حال حاضر با توجه به بارش برف و سرمای هوا، انتظار می‌رود مصرف گاز افزایش یابد بر همین اساس ما از قبل با اجرای برنامه عبور از زمستان، تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها را انجام داده و برخی خطوط انتقال را هم تقویت کرده‌ایم تا از افت فشار یا قطع گاز جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی همکاران در این روزها پای کار هستند و آمادگی کاملی دارند افزود: از مردم هم انتظار می‌رود با رعایت نکاتی ساده گاز کمتری مصرف کنند، مثلاً با پوشیدن لباس گرم در منزل می‌توان گاز کمتری مصرف کرد، پوشیدن جوراب در خانه یک نکته ساده اما موثر در کاهش مصرف گاز است.

این مسئول تصریح کرد: وجود یک دماسنج در خانه هم می‌تواند در این ایام به کاهش مصرف گاز کمک کند.

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون قطع گاز در هیچ کدام از مناطق استان گزارش نشده است اعلام کرد: اما اگر شهروندان با افت فشار به خصوص در مناطق مرتفع و انتهای شبکه و یا قطع گاز مواجه شدند می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام


10351290
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است