استانی 23:13 - 13 آذر 1395
واکنش شهردار خرم آباد به سخنان آیت الله میرعمادی؛
خرم آباد - شهردار خرم آباد گفت: کوتاهی در وصول مطالبات شهرداری ظلم است و بخشوده نمی شود.

حقوق شهرداری را از حلقوم برخی افراد بیرون می‌کشیم

یحیی عیدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه پیرامون تخفیف های عوارض شهرداری برای برخی افراد اظهار داشت: از ارشادات امام جمعه خرم آباد تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه آیت الله میرعمادی به عنوان پدر معنوی استان لرستان حق دارند گلایه داشته باشند، تصریح کرد: از شهرداران مناطق انتظار می رود که مطالبات شهرداری را از کسانی که از منافع شهر منتفع می شوند بگیرند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه افراد بسیاری حق و حقوق شهرداری را نمی دهند، افزود: انبوه سازان با استفاده از امکانات شهر و شهرداری از هر مترمربع زمین ۵۰۰ هزار تومان سود می کنند و حق و حقوق شهرداری را نمی دهند.

عیدی بیرانوند با تاکید بر اینکه شهرداران مناطق باید حق و حقوق شهرداری را بگیرند و به پرسنل زحمت کش شهرداری ها بدهند، گفت: اگر واقعا کوتاهی در وصول مطالبات شهرداری شود ظلم است و این ظلم بخشوده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ شهرداری هیچ تخفیفی در مطالبات خود نداده گرچه می توانیم از تخفیف های قانونی به صورت عمومی استفاده کنیم، اظهار داشت: اگر از تخفیف های عمومی و یا موردی که به شکلی عمومی هستند استفاده می شود به دلیل جلب سرمایه گذار و تشویق به سرمایه گذاری است.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه حق نداریم اجازه بدهیم اشخاصی حقوق شهرداری را ندهند، تصریح کرد: حقوق قانونی شهرداری را از حلقوم کسانی که به نوعی سعی دارند در بروند را می گیریم و به پرسنل شهرداری می دهیم.


8442676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است