ورزشی 07:50 - 21 آذر 1397
دیدار‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری پنج دیدار پیگیری خواهد شد.

صراط:

ادامه دیدار های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری 5 دیدار از روز چهارشنبه (21 آذر 1397) شروع خواهد شد و تیم های پرسپولیس و سپاهان در مهمترین رقابت های برای کسب صدر لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف حریفان خواهد خواهند رفت.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

ذوب آهن - نفت مسجد سلیمان (چهارشنبه 21 آذر 1397 - ساعت 15)

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ادامه دیدار های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با رویارویی تیم های فوتبال ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان آغاز خواهد شد.هر 2  تیم با توجه به بحران هایی که در طول برگزاری مسابقات هجدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشورمان به وجود آمده در نیمه دوم جدول قرار دارند و در تلاش اند تا در آخرین دیدار نیم فصل 3 امتیاز ارزشمند دیدار را نسیب خود کنند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با 14 امتیاز در رتبه دوازدهم و همچنین تیم فوتبال ذوب آهن با 12 امتیاز در رتبه چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد.

ذوب آهن که از هفته های ابتدایی هجدهمین لیگ برتر فوتبال کشورمان روی نیمکت خود دچار بحران شده بود در حال حاضر با هدایت علیرضا منصوریان  در تلاش است تا دوره قبل لیگ بازهم جزو 5 تیم اصلی باشد.با این حال ذوب آهن در 5 دیدار قبلی خود آمار 2 تساوی و 3 شکست را رقم زده و در مقابل اما تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان 3 پیروزی ،یک تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.

دیدار تیم های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در استادیوم فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

استقلال تهران - پدیده (پنجشنبه 20 آذر 1397 - ساعت 16:15)

شاگردان ژنرال آلمانی در قالب دیدار های معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد که هفته ها صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشورمان بوده، خواهند رفت.تیم فوتبال استقلال تهران پس از فراز و نشیبی که به دلیل کم دقتی و توانایی کم بازیکنان خارجی برای این تیم به وجود آمده بود ، در هفته های اخیر توانسته خود را به کورس پنج تیم برتر لیگ برتر فوتبال کشورمان نزدیک کند و همچنین برای کیفیت هر چه بهتر تیم در نظر دارد تا دیدار برابر پدیده آخرین حضور الحاجی گرو و مارکوس نیومایر برای آبی پوشان پایتخت باشد.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

تیم فوتبال استقلال تهران در 5 دیدار گذشته خود توانسته 3 پیروزی و 2 تساوی را کسب کند و در جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار گیرد از سویی دیگر اما تیم فوتبال پدیده بر خلاف آمار فوق العاده ای که در نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان به دست آورده بود ، متحمل یک تساوی و یک شکست شد تا از جایگاه اول به دومی لیگ برتر فوتبال کشورمان نزول کند.

غایبان دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران برابر پدیده ، 3 بازیکن آبی پوش به نام های آرمین سهرابیان، پژمان منتظری و سجاد آقایی خواهند بود. دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد روز پنجشنبه 20 آذر از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تراکتورسازی - فولاد ( جمعه 21 آذر 1397-ساعت 15)

دو تیم فوتبال تراکتورسازی و فولاد خوزستان در حال روز جمعه ( 21 آذر) به مصاف یکدیگر می روند که افشین قطبی،پس از گذشت سالیان طولانی حضور در تیم های مطرح خارجی بار دیگر به فوتبال ایران بازگشته این بار اما هدایت تیم فولاد را بر عهده گرفته است.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

بی شک آغاز فعالیت دوباره قطبی و فولاد بسیار سخت خواهد چراکه در اولین دیدار خود آن هم در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشورمان باید به مصاف تیم پر ستاره تراکتورسازی که 3 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در اختیار دارد، بروند.

تراکتوری ها در 5 دیدار گذشته خود برابر حریفان خود توانسته اند 4 پیروزی و یک تساوی را به دست آورده و جایگاه چهارم قرار گیرند و در مقابل اما تیم فوتبال فولاد یک  پیروزی،3 تساوی و یک شکست  جایگاه دهم لیگ برتر فوتبال کشورمان را به دست آورده است.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

سرخ پوشان تبریزی البته در هفته های اخیر خط حمله آن ها دچار ضعف شده و 2 بازیکن خارجی به نام های اروین و استوکس این تیم را ترک کرده و دیگر راضی به بازگشت نیستند با این حال حضور 3 بازیکن کاپیتان ملی پوش این تیم در خط حمله و همچنین کیفیت بالای سوگیتا ، هافبک دونده این تیم در قلب خط هافبک می تواند کمک بزرگی به شاکله سرخ پوشان تبریزی بکند.

تنها غایب نیمکت تیم فولاد خوزستان نیز پیمان شیرزادی است.شیرزادی پس از مدت ها مصدومیت در بازی حساس فولاد خوزستان برابر پیکان حاضر شده بود که البته در آن دیدار باز هم مصدوم شده و از همراهی شاگردان فولاد بازماند.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی  و فولاد روز جمعه 21 آذر 1397 در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار خواهد شد.

صنعت نفت آبادان - سایپا ( جمعه 21 آذر 1397-ساعت 15)

نارنجی پوشان پایتخت پس از دیدار جام حدفی فوتبال کشورمان برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار خود پیش از اتمام نیم فصل نیز به مصاف این تیم خواهند رفت.شاگردان دایی در چارچوب دیدار های جام حذفی فوتبال کشورمان در حالی تیم صنعت نفت آبادان را بردند که ساموئل سارفو به دلیل محرومیت  و همچنین شاه علی دوست ، رضا اسدی و همچنین عبدالله ناصری به دلیل آسیب دیدگی  و مصدومیت در اختیار نداشتند.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

با این حال احتمال داده می شود تا این بازیکنان برای دیدار برابر صنعت نفت ابادان بار دیگر روی نیمکت علی دایی نشسته و آماده آخرین دیدار نیم فصل دیدار باشند تا در نهایت بتوانند شرایط نه چندان خوب خود در دیدار های لیگ برتر فوتبال کشورمان را جبران کرده و از جایگاه هفتم لیگ به جمع 5 تیم برتر لیگ برتر فوتبال کشورمان نزدیک شوند.

همچنین شاگردان دایی بیشتز از پیش انتظار دارند تا مهدی ترابی ، هافبک طلایی آن ها همانند دیدار جام حذفی باز هم برای این عملکردی فوق العاده داشته باشد چراکه این آخرین دیدار هافبک ملی پوش نارنجی های پایتخت زیر نظر علی دایی است.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

در مقابل نیز تیم فوتبال صنعت نفت آبادان آخرین دیدار خود برابر سایپا در چارچوب دیدار های جام حذفی فوتبال کشورمان را همراه با شکست پشت سر گذاشته و احتمال آن وجود دارد تا با شکست پائولو سرجیو در آخرین دیدار نیم فصل، جایگاهش را از دست داده و دیگر سرمربی برزیلی ها نباشد.

گفتنی است دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس - پارس جنوبی جم ( جمعه 21 آذر 1397-ساعت 16:15)

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار جنجال بر انگیز و تساوی برابر تیم فوتبال سپاهان به مصاف تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواهد رفت  تا این دیدار آخرین مصاف شاگردان برانکو ایووانکویچ پیش از اتمام محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم از سوی فیفا باشد.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

شاگردان برانکو که آماده تر از همیشه هستند و تنها حسین ماهینی و محمد انصاری به دلیل عمل جراحی و همچنین کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت غایب این دیدار هستند.همچنین می توان گفت این دیدار می تواند آخرین حضور ستاره های این تیم پیش از احتمال حضورشان در تیم های خارجی باشد چراکه برخی از بازیکنان ملی پوش و ستاره های این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 توانسته اند توجه بسیاری از تیم های همسایه و یا اروپایی را به خود جلب کنند و همچنین نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی می تواند بهترین زمان برای خروج آن ها باشد.

پرسپولیسی ها در حالی که درگیر چندین دیدار لیگ برتر فوتبال کشورمان بوده اند، توانسته اند همچنان بدون شکست تا نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان به کار خود ادامه دهند و همچنین در 5 دیدار گذشته خود توانسته اند 3 پیروزی و 2 تساوی را به دست آورند و در رده سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار گیرند.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

در مقابل اما تیم فوتبال پارس جنوبی جم در حالی که جایگاه ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان است ، مصدومیت های پیاپی بازیکنان این تیم سبب شده تا شاگردان تارتار در سراشیبی که می تواند نقطه سقوط آن ها به نیمه دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان باشد ، قرار گیرند.برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم فرشید پاداش و عماد میرجوان مصدوم هستند  و البته میثم نقی زاده و حامد نوری نیز از بازیکنانی هستند که به تازگی از دام مصدومیت رهایی یافته ، با این حال اما هنوز به تمرینات ویژه برای آمادگی کامل نیاز دارند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم روز جمعه ( 21 آذر 1397)  از  ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

استقلال خوزستان - فولاد مبارکه سپاهان (شنبه 24 آذر 1397- ساعت 15)

قعرنشین و صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشورمان در آخرین دیدار نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان قلعه نویی پیش از هر زمان دیگری برای کسب جایگاه اول فهرست 16 تیمه لیگ برتر فوتبال کشورمان در تلاش است.

شاگردان امیر قلعه نویی در آخرین دیدار خود به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رفتند و با گل دقیق آخری شاگردان برانکو به نتیجه تساوی رضایت دادند.برای تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان تنها  کی روش استنلی  به دلیل محرومیت غایب خواهد بود  و در مقابل اما  آبی پوشان خوزستانی بدون محروم به مصاف حریف خود خواهند رفت.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

یکی از نکات جالب توجه در دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان اما نیکمت متزلزل تیم خوزستانی است.خوزستانی ها که پس از دیدار برابر تیم استقلال تهران سرمربی خود را از تیم اخراج کرده بودند تا به این لحظه نتوانستند گزینه مد نظر خود را جایگزین کنند و به همین دلیل هر چند هفته یکبار دست به تغییر اساسی در بنیان های این تیم زده می شود.البته طبق مدیران این باشگاه قرار است تا کریم بوستانی همچنان هدایت این تیم را تا پس از دیدار برابر سپاهان بر عهده داشته باشد تا در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی تکلیف سکان دار نهایی این تیم مشخص شود.


9997608
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است