سیاسی 17:26 - 09 اردیبهشت 1396
حاشیه های مهر از همایش حامیان رئیسی؛
همایش حامیان ابراهیم رئیسی با جمعیت هزار نفری در در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.

اجتماع هزار نفری حامیان ابراهیم بت شکن

به گزارش خبرنگار مهر، همایش حامیان مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

حاشیه های این همایش را در ادامه می خوانید.

- ساعت 16:30 خیابان های منتهی به سالن شهدای هفتم تیر پر از کسانی است که برای حضور در همایش آمده اند. در دست تعدادی از آنها، پلاکاردهایی در نقد سیاست های دولت دیده می شود؛ « در نظام اسلامی، مسئولیت ها نجومی است نه حقوق ها.»

- وارد سالن که می شویم، صدای هیاهوی حضار، گوش را می دزدد! موزیک هایی با مضمون ستایش مقام حضرت رضا هم در میان هیاهو ها، غلغله ای به پا کرده.

- طرفداران رییسی که تعدادشان به بالای هزار نفر می رسد، شعارهایی را در حمایت از وی سر می دهند. «ابراهیم بت شکن، بت فساد رو بشکن»، «ای پسر فاطمه، حمایتت می کنیم» و «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا.» برخی شعارها نیز حالت استادیومی به خود می گیرد: «رییسی، هو هو؛ رییسی، هو هو!»

- ساعت 16:45 مرشد باستانی کار در رثای امام رضا(ع) شروع به خواندن می کند.

- وسط سالن حدود 200 نفر این طرف و آن طرف می روند. به محض اینکه چهره معروفی رصد می شود، دورش حلقه می زنند. حسین طلا نماینده سابق مجلس و رییس ستاد شهر تهران رییسی و پس از آن مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید. چهره ها در حال آمدن هستند.

- ساعت 17:10 جمعیت سالن رو به افزایش است. حالا تقریبا گوش تا گوش سالن پر شده است. پرچم های سه رنگ کشورمان و پوستر های ابراهیم رییسی در دستان حاضران به اهتزاز در آمده است.

ادامه دارد...


9053312
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های این نیرو در آب‌های بین المللی حضور دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بابایی کارنامی گفت: اگر تعطیلی دوم کشور شنبه بود حتما مراودات اقتصادی و بین‌المللی بیشتر می‌شد و در رشد و بهره‌وری اتفاقات بهتری می‌افتاد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است