استانی 23:13 - 04 مهر 1400

هیچ نگاه تبعیض آمیزی به مردم کردستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در یادواره شهدای روستای باینچوب سنندج اظهار کرد: هیچ نگاه تبعیض‌آمیز و تفرقه‌انگیزی را به مردم شیعه و سنی استان کردستان در وجود خودمان نمی‌بینیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار داشت: از همه کسانی که زمینه برگزاری چنین مراسم معنوی در این روستای تاریخی، با صفا و با معنویت را فراهم کرده و بنده را در این سفر همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

وی خطاب به مردم روستای باینچوب گفت: قدر این صفا، معنویت، آرامش، دلبستگی و تعهد خودتان را در این مرکز مقدس زیارتگاهی بدانید چرا که این وحدت و محبت کنونی مثال‌زدنی و قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بنده قدردان محبت‌های مردمان این روستا هستم، تصریح کرد: اعتلای مقام شهید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض سلام، ادب و ارادت و آشنایی با مشکلات مردم هدف از حضور بنده در این روستا است.

وی افزود: هیچ نگاه تبعیض‌آمیز و تفرقه‌انگیزی به مردم شیعه و سنی استان کردستان در وجود خودمان نمی‌بینیم وگرنه اکنون در این روستا حضور نداشتیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: در طول ۱۳ ماه حضور در استان با افراد زیادی دیدار کرده و به شهرها و روستاهای مختلف استان سفر کرده‌ام و در این سفرها و دیدارها به این نتیجه رسیده‌ام که کردستانی‌ها انسان‌های با صفا، با محبت و دوستدار نظام و اهل‌بیت (ع) هستند.

وی با بیان اینکه صدای تفرقه، دوگانگی و تبعیض در رویکرد نظام، کشور و نگاه و زبان ما نیست تاکید کرد: باید مراقب وحدت و انسجام کنونی در کردستان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود به یادآوری فلسفه قیام حضرت اباعبدالله (ع) پرداخت و یادآور شد: امام حسین (ع) برای نجات جامعه بشریت از جهالت، نادانی، گمراهی، ظلم و سرگردانی قیام کرده و باید این راه ادامه داشته باشد.


11246028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است