علمی فناوری 09:59 - 25 تیر 1398

پایان خام فروشی با  همکاری شرکتهای دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سورنا ستاری در نشست نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: سوال اصلی من این است که چرا با وجود تاریخ کهن ایران در عرصه علم و دانش و دانشمندان بزرگی مانند ابن سیناها و خوارزمی‌ها امروز با صرف هزینه‌های گزاف نمی‌توانیم دانشمندان بزرگی تربیت کنیم.

معاون علمی و فناوری گفت: دانشگاه با پول دولت پیشرفتی ندارد و سقف آرزوهای آن مشخص است. هیچ دانشگاهی در دنیا محصول تولید نمی‌کند بلکه از محل فروش تکنولوژی و تحقیقات تکامل می‌یابد.

وی با بیان اینکه پایان اقتصاد سنتی با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی رقم می‌خورد، بیان کرد: تنها راه گذر از اقتصاد خام فروشی و نفتی تعامل شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی است. باسرمایه گذاری بخش خصوصی بر شرکت‌های دانش بنیان ارزآوری کنید.


10179567
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات با اشاره به سه بار ارایه درخواست رفع فیلترینگ گوگل پلی به کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه، اظهار امیدواری کرد که با همراهی اعضا در جلسه هفته آینده رفع فیلتر صورت گیرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ مانع قانونی برای ثبت نام دانشجو معلمان در طرح تأمین مسکن فرهنگیان وجود ندارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ماه کامل صورتی پنجم اردیبهشت در آسمان نمایان خواهد شد و تمام طول شب قابل رصد است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی را تشریح کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بی نظمی‌ها در فضای زندگی، در تمرکز و تصمیم گیری فرد نیز اختلال ایجاد می‌کند و خلاقیت، سطح بهره‌وری و انرژی فرد را کاهش می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات نظارتی سازمان غذا و دارو از خانم‌ها خواست در استفاده از رژ لب افراط نکنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است