استانی 16:10 - 17 اسفند 1399

اقدامات بنیاد مستضعفان در کشور پربرکت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین باغ گردوی کشور در خرم‌دره که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن مبعث رسول اکرم (ص)، افزود: یکی از بزرگ‌ترین نعماتی که خداوند بر گردن انسان نهاده، ارسال رسل برای هدایت بشر بوده است.

وی با یادآوری اینکه پیامبر بزرگ اسلام در بزرگ‌ترین سرزمین جهل کره خاکی برای هدایت بشر از سوی خداوند نازل شد، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام در سرزمینی به پیامبری مبعوث شدند که مملو از جهل و نادانی بود اما توانستند در کمتر از نیم قرن، ندای یکتاپرستی را در این سرزمین طنین‌انداز کنند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر بخواهیم به مدل کوچکی از بعثت اشاره کنیم، بی‌تردید انقلاب اسلامی ایران بهترین نمونه برای آن خواهد بود، ادامه داد: در زمانی که ایران در سلطه کسی بود که همه ابرقدرت‌های شرق و غرب را به عنوان حامی خود داشت، تربیت یافته مکتب قرآن توانست بر این رژیم پیروز شده و انقلاب اسلامی را به مردم این سرزمین هدیه دهد.

وی با یادآوری اینکه قیاس انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های شکل گرفته در دنیا، موضوعی است که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است، اظهار کرد: اگر این قیاس را انجام دهیم، در خواهیم یافت که انقلاب اسلامی ایران در حالی شکل گرفت که هیچیک از موانع پیش روی این انقلاب، بر سر راه سایر انقلاب‌ها نبود.


10981322
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است