گوناگون 15:00 - 10 مهر 1399

ایجاد گروه های علمی حل مساله با موضوع زن و خانواده در دانشگاه ها

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از بسیج اساتید دانشگاه های تهران، جلیل دارا در اولین نشست معاونین امور بانوان و خانواده دانشگاه های تهران که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد افزود: خانواده به عنوان یک نهاد مهم و زن به عنوان یک کارگزار موثر در خانواده و جامعه، نقش موثری در شکل گیری جامعه مطلوب اسلامی دارند.

وی افزود با وقوع انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در معرفی شان و جایگاه واقعی زن  در جامعه صورت گرفته است که  باید البته باید برای رساندن این شان به جایگاه مطلوبش تلاش نمود و این وظیفه بر عهده قشر تحصیلکرده و دانشگاهی است.

دارا بر ایجاد گرو های علمی حل مساله با دو موضوع زن و خانواده در دانشگاه های تهران تاکید کرد و این حرکت را در مسیر حل مشکلات مربوط به حوزه زنان و خانواده دانست.

دارا افزود امروز جایگاه زن در نظام اسلامی در نقش یک نیروی موثر تمدن ساز است و جامعه اسلامی متعالی زمانی شکل می گیرد که نظام خانواده بر مبنای فرامین دینی و ارزش های اسلامی استوار گردد.

در این جلسه جمیله علم الهدی دبیر شورای تحول و نوسازی آموزش کشور نیز  بر تلاش فکری و نظری اساتید در حوزه مطالعات زنان و خانواده اشاره کرد و نقش اساتید را نقش محوری معرفی کرد.


10743615
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است