استانی 19:30 - 06 مهر 1401

همایش «تا انتهای حضور» در دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه به مناسبت نکوداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و محکومیت اغتشاشات اخیر، همایش «تا انتها حضور» در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

یا مراسم با حضور حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت‌السلام طاهری، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و جمعی از کارکنان، اساتید و جامعه دانشگاهی استان برگزار شد.

در این مراسم سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان یکی از اصلی‌ترین نقشه‌های دشمن برای نسل جوان و نوجوان ما را فضای جنگ نرم دانست و گفت: دشمنان این انقلاب با تبلیغات رسانه‌ای خود سعی دارند تا با وارونه جلوه دادن حقایق و دستاوردهای نظام اسلامی، جای قاتل و شهید را عوض کنند که در این میان، وظیفه ما در یک فضای علمی مثل دانشگاه، نشان دادن و برملاکردن حقیقت فعالیت دشمنان این نظام به مردم است.

شتایی بی ارزش کردن حجاب و ارکان مقدس نظام اسلامی را، اصلی‌ترین هدف جنگ نرم دشمن در جامعه دانست و افزود: توجه به بیانات رهیر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین، مهم‌ترین راه مقابله با این گونه‌ها فتنه‌ها است و جامعه دانشگاهی، نقش موثری در تبیین مسائل اصلی انقلاب برای نسل جدید بر عهده دارد.

 


11698388
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است