سیاسی 19:27 - 13 مرداد 1400

ایران برای واکنش‌های سخت به هر دشمنی کاملاً آماده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه‌نیوز؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظوربازدید از روند آمادگی‌های دفاعی و رزمی یگان‌های نیروی دریایی سپاه مستقر در سواحل نیلگون خلیج فارس و تنگه راهبردی هرمز به جنوب کشور سفر کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به لفاظی‌های اخیر صهیونیست‌ها علیه ایران اسلامی گفت: دشمنانی که این روزها در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی با الفاظ تهدیدآمیز صحبت می‌کنند؛ به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی، باید به این درک از واقعیت قدرت تهاجمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران و سپاه برسند که در سیاست‌ها و راهبردهای دفاعی ما هیچگونه عملی، از هیچ دشمنی، در هیچ نقطه‌ای با هیچ مقیاسی نیست که قابل تحمل باشد و ما را وادار به واکنش‌های سرسختانه و قاطعانه نکند.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی و تهاجمی ما برای واکنش‌های سخت به هر دشمنی کاملاً آماده است، اظهار کرد: ما برای هر سناریویی آمادگی داریم و همان‌گونه که امروز بخشی از این آمادگی‌ها در کرانه‌های خلیج نیلگون همیشه فارس مشاهده شد؛ این آمادگی‌ها در عرصه‌های مختلف قدرت دفاعی ما وجود دارد.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه این روزها به همه اجزای قدرت خود سر می‌زنیم، تصریح کرد: امروز سامانه‌های موشکی، پدافندی، قدرت‌های دریایی و پهپادی و نیروهای زمینی ما در سطحی از آمادگی‌های فوق‌العاده به سر می‌برند که می‌توانند هر تهدیدی را با هر مقیاسی، در هر نقطه‌ای پاسخ دهند.

وی با تأکید بر اینکه اگر ناامنی وجود دارد؛ ریشه در سیاست‌های تجاوزکارانه دشمنان ما دارد، گفت: دشمنان ما باید بدانند فصل این مسئله گذشته که بتوانند در نقطه‌ای منافع یا نیروهای ما را تهدید کنند، اما با عکس‌العملی مواجه نشوند.

فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید بر اینکه پیام ما نه یک پیام دیپلماتیک، بلکه پیامی میدانی است و ما در میدان صحبت می‌کنیم، گفت: کسانی که با ادبیات تهدیدآمیز علیه ما صحبت می‌کنند، از جمله نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و سایر مقامات این رژیم، متوجه پیامدهای خطرناک حرف‌هایی که می‌زنند، باشند و در محاسبات‌شان دقت لازم را به عمل آورند.


11175743
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصریح گزارشگر سازمان ملل به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت‌های ملی و مجامع سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است