ورزشی 00:45 - 30 مهر 1395
سرپرست تیم بسکتبال آ.اس شیراز در گفت‌وگو با فارس:
سرپرست تیم بسکتبال آ.اس شیراز گفت: با وضعیت فعلی که تیم ما دارد، دور رفت لیگ برتر را از دست داده‌ایم و باید به فکر دور برگشت باشیم.

با وضعیت فعلی دور رفت را از دست داده‌ایم/ تا زمانی که باشم در لیگ‌برتر می‌مانیم

فریدون رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال آ.اس شیراز برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به دلیل اینکه تیم‌مان دیر تشکیل شد و فرصتی کافی برای بدنسازیی و اماده سازی تیم نداشتیم، هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم و به نوعی دور رفت مسابقات را از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان ما بومی هستند و فعلا پولی هم برای گرفتن بازیکن خارجی نداریم و شاید جذب یار خارجی به دور برگشت بکشد. مانند سایر تیم‌ها بودجه کافی نداریم و کل بودجه ما در این فصل یک میلیارد خواهد بود.

سرپرست تیم بسکتبال آ. اس شیراز عنوان کرد: حدود 5 سالی بود که بسکتبال شیراز به قهقرا رفته بود و من پس از انتخاب به عنوان رئیس هیات فارس تمام تلاشم را کردم که در این مدت کوتاه یک تیم لیگ برتری داشته باشیم، چون اگر تیمی در سطح لیگ برتر داشته باشید، شرایط برای پیشرفت بسیار بهتر خواهد بود. در این دو ماه تمام انرژی‌ام را برای این کار گذاشته‌ام.

رئیسی در مورد اینکه فکر نمی‌کنید تیم‌تان با بودجه کم و داشتن بازیکنان بومی زنگ تفریح خواهد شد، گفت: حدود 8، 9 تیم حاضر در لیگ برتر همه از بودجه‌های دولتی استفاده می‌کنند و ما بخش خصوصی خواهیم بود. هدف ما ساختن بازیکنان جوان است و فعلا به جایگاه کاری نداریم و تلاش می‌کنیم بسکتبال شیراز رشد کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید آ. اس با این وضعیت مالی تا پایان فصل نرسد، گفت: مطمئن باشید تا زمانی که در این مسئولیت باشم، تیم‌مان در لیگ حضور خواهد داشت و به هیچ وجه کنار کشیدن اتفاق نمی‌افتد. با همین نفرات بومی یقه خیلی از تیم‌ها را خواهیم گرفت.

سرپرست تیم بسکتبال آ.اس شیراز در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم مبالغ بسیار پایینی قرارداد بسته‌اند گفت: نفراتی که ما در اختیار داریم تیم های دیگر به آنها پیشنهاد 80،90 میلیونی هم داده بودند، اما به خاطر شهرشان نرفتند و ماندند. ما هم علاوه بر قرارداد یک امتیاز آپارتمان به آنها داده‌ایم تا حدودی جبران شود. سازمان‌های مخالفی قول کمک داده‌اند و امیدواریم وعده آنها محقق شود.

به گزارش فارس، لیگ برتر بسکتبال از ششم آبان آغاز می‌شود و آ.اس شیراز در هفته اول به مصاف نفت آبادان می‌رود.

انتهای پیام/ک

 


8237487
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است