استانی 16:53 - 29 تیر 1397

‌دولت منتظر وقت‌کشی غربی‌ها در مسئله برجام نباشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه مرند، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با هیات دولت اظهار داشت: دولت باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن در صحنه باشد و با مردم ارتباط صمیمی داشته باشد.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی پیرامون برجام افزود: دولت نباید منتظر وقت کشی اروپا و غربی ها باشد، آن ها وابسته به امریکا هستند اما دولت اسلامی باید اقتدار خود را نشان دهد.

آل سعود خنجری در قلب مسلمانان است

امام جمعه مرند در ادامه با اشاره به اعزام کاروان حجاج ایرانی اظهار داشت: امیدواریم همه حجاج بیت الله الحرام با سلامت و امنیت از این سفر معنوی بازگردند و مایه افتخار و سربلندی کشور ایران در کشور عربستان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با بیان اینکه آل سعود خنجری در قلب مسلمانان است، افزود: دو قبله مسلمانان هر دو در اشغال کفار است، بیت المقدس در دست رژیم صهیونیستی و کعبه نیز در دست مزدور آمریکا آل سعود است.

وی در ادامه با انتقاد از مزاحمت های جشن عروسی در سطح شهر عنوان کرد: مردم در برگزاری جشن های عروسی، آسایش مردم را رعایت کنند، هیچ کس حق ندارد در ایام استراحت مردم، مزاحمت ایجاد کنند اگر افرادی رعایت نمی کنند نیروی انتظامی با آن ها برخورد کند.

مسئولان تکلیف پروژه مرکز شهر مرند را روشن کنند

امام جمعه مرند در بخش دیگری از سخنان خود، از تعلل و تاخیر در اتمام پروژه مرکز شهر مرند به شدت انتقاد و خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر مرند باید هر چه زودتر اقدام ملموس پیرامون اتمام پروژه جواهر در مرکز شهر مرند انجام دهند، مردم با این اقدام نسبت به نظام بدبین می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده افزود: مرکز شهر مرند با این پروژه نیمه کاره، قفل شده و کسبه دچار مشکل شدند، شهردار مرند باید این مساله را به اتمام برساند، آزار و اذیت مردم در شأن یک مسئول نظام اسلامی نیست.


9847852
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است