استانی 18:49 - 13 آذر 1395
معاون استاندار سمنان:
سمنان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه باید از سانحه قطار سمنان درس گرفت، گفت: این سانحه نشان داد که باید با برنامه ریزی های منسجم در کاهش تلفات گام برداشت.

باید از سانحه قطار سمنان درس گرفت/ نیروهای امدادی به موقع رسیدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی بعد از ظهر شنبه در نشست مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری با موضوع حادثه قطار سمنان، ابراز داشت: این روزها سخن درباره عملکرد بالگردها و همچنین تیم های امدادی زیاد است اما باید اذعان داشت که عملکرد نیروهای امدادی بعد از سانحه برخورد دو قطار در منطقه هفتخوان واقع در سمنان - دامغان بسیار چشمگیر و قابل توجه بود.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارها هیچکدام از مجروحان این حادثه فوت نشدند، افزود: این امر نشان دهنده ارائه خدمات خوب اورژانسی به مجروحان است.

معاون استاندار سمنان همچنین درباره تلاش های صورت گرفته برای خاتمه پرونده این حادثه ریلی، گفت: کارگروه های تخصصی ستاد مدیریت بحران استانداری برای افزایش خدمات به مجروحان سوانح احتمالی در آینده و همچنین برآورد روش های کاهش خسارت های مادی با دعوت از دستگاه های ذی ربط به زودی تشکیل خواهد شد تا دیگر شاهد رخ دادن این قبیل حوادث نباشیم.

زندیه وکیلی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در روز حادثه توسط دستگاه های حاضر در صحنه، ابراز داشت: حضور نیروی انتظامی برای حفظ آرامش مسافران قطارها و التیام بازماندگان قابل تقدیر بود.

وی با بیان اینکه ۶۵ نیروی امدادی در روز حادثه در محل حضور داشتند، افزود: همچنین هماهنگی و حضور اداره راه و ترابری برای ترمیم راه دسترسی به محل حادثه بسیار خوب ارزیابی می شود همچنین عملکرد دو بالگرد هلال احمر سمنان و اورژانس شاهرود برای جابجایی مجروحان بسیار عالی بود که باید از تمام دستگاه های حاضر در صحنه قدردانی کرد.

حادثه قطار تبریز-مشهد در ایستگاه هفت خوان سمنان باعث کشته شدن ۴۹ نفر و مصدومیت ۱۰۳ نفر شد.


8441946
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است