وبگردی 19:20 - 29 مهر 1395
فرمانده ناجا از افزایش 40 درصدی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده خبر داد و گفت که مبارزه جدی با معضل قاچاق مطالبه مردم و از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

کاهش 13 درصدی جرائم کارکنان ناجابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا و دیدار حضوری با شهروندان گفت: مطابق برنامه زمانبندی شده توفیق حاصل شد امروز در مرکز نظارت همگانی ناجا با مردم دیدار و گفتگو داشته باشیم.


وی افزود: امروز با حدود 70 نفراز شهروندان که پیشتر برای حضور و دیدار چهره به چهره با مسئولان ناجا ثبت نام کرده بودند گفت و گو و دیدار کردیم و در این فرصت پاسخگوی سوالات، پیشنهادات ، انتقادات و راهکارهای مردم عزیز در خصوص برخی موارد بودیم.


فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز تقدیر و تشکر هم از عملکرد کارکنان ناجا اعلام شد، ادامه داد: امروز از طریق ویدئو کنفرانس با فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و همچنین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ارتباط برقرار کردیم و با برخی از شهروندان این استان ها نیز گفت و گو شد.


اشتری اضافه کرد: در ارتباط با فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و گفت و گو با شهروندان این استان از طریق ویدئو کنفرانس دو مبحث تردد و حضور اتباع غیرمجاز و معضل اعتیاد مطرح شد.


وی خاطر نشان کرد: همچنین مردم استان آذربایجان شرقی نیز در خصوص ممانعت از ورود کالای قاچاق به استان درخواست هایی داشتند. مطابق گفته مردم، کفش تبریز تولید بومی این استان و یکی از بهترین نمونه ها در کشور و منطقه بوده است اما به علت ورود کالای قاچاق مشکلاتی در زمینه تولید و عرضه این کفش ایجاد شده است. در واقع ورود کالای قاچاق کسب و کار ساکنان این منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.


فرمانده ناجا با بیان اینکه مبارزه با پدیده قاچاق یکی از اولویتهای اصلی و جدی نیروی انتظامی است، افزود: مبادی ورودی و مرزها باید با تزریق تجهیزات دقیق تر کنترل شود تا از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود که این نیازمند همکاری همه دستگاه های مسئول در این زمینه است.


وی تأکید کرد: نیروی انتظامی نیز با اشراف اطلاعاتی اقدامات مقابله ای در این زمینه را افزایش داده است و این مهم به افزایش 40 درصدی کشفیات از نظر ریالی نسبت به سال گذشته منتج شده است.


اشتری تأکید کرد: به دنبال این هستیم که با اقدامات مقابله ای ، اشراف اطلاعاتی و کنترل و نظارت دقیق میزان کشفیات را افزایش دهیم و به طور جد با پدیده قاچاق مقابله می کنیم.


به گفته فرمانده ناجا در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته میزان جرایم کارکنان 13 درصد و فرار از خدمت 18 درصد کاهش داشته است.


بر اساس اعلام پورتال پلیس، فرمانده ناجا با اشاره به تشکیل کمیسیونی به نام" صیانت " خاطر نشان کرد: تخلفات کارکنان در این کمیسیون مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد و خوشبختانه شاهد کاهش تخلفات کارکنان هستیم.


منبع: ایسنا


انتهای پیام/



8237140
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سال ۱۴۰۲ درحالی به پایان رسید که شوک‌آورترین حادثه جنایی آن با قتل فجیع داریوش مهرجویی رقم خورد و تلخ‌ترین حادثه آن جنایت تروریستی در چهارمین مراسم شهادت شهید سلیمانی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شهرستان خاتم و شهرستان مروست» در استان یزد از مناطق بکری هستند که کمتر بدان توجه شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال دو باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روز‌های اخیر بسیار جدی شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جورج دی هیوسی که به دلیل فعالیت‌هایش بر روی عناصر رادیواکتیو مشهور است، اولین کسی بود که مشاهده فرآیند‌های زیستی موجودات زنده را ممکن کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نشانه‌های ازدواج هوشیارانه مهم‌ترین عواملی هستند که در پیش‌بینی موفقیت یک ازدواج نقش دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از افراد می‌گویند کلکسیون جمع کردن یک سرگرمی هیجان انگیز است و سرگرمی‌ها برای زمانی که احساس افسردگی می‌کنیم بسیار مناسبند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کوکو سیب زمینی مکزیکی غذایی خوشمزه، تنده و خیلی خوش عطر و بو است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی دیگر از پیامد‌های جذاب نسبیت زبانی، نقشی است که زبان در شکل دادن به چگونگی درک افراد مختلف از اطلاعات دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از قطعات فوق ایمنی در خودرو، ترمز است در مواردی احتمال دارد لنت ترمز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و با ارتعاش صدایی گوش خراش سبب ایجاد مزاحمت گردد. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا نابغه بزرگ قرن، با بهره‌گیری از ترفند‌هایی ساده، قوانین سنتی را زیرپا گذاشت و طولانی‌تر از آنچه تصور می‌شد زندگی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است