استانی 10:27 - 29 دی 1398
نماینده مشهد:
ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف جدایی برای موضوع حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته بودیم که این ردیف حذف شده و تلاش ما این است که این ردیف را احیا کنیم.

تلاش ما احیای ردیف بودجه حاشیه شهر مشهد است

حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بودجه حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: موضوع حاشیه‌نشینی در شهر مشهد یک موضوع کاملا جدی است، اما روز به روز در اقداماتی که باید در حاشیه شهر تاخیر ایجاد می‌شود.

وی افزود: با وجود این تاخیر در نهایت به نقطه‌ای می‌رسیم که ممکن است اقداماتی که باید در حاشیه شهر انجام شود، دیر صورت گیرد و با هر عدد و رقمی هم نتوانیم این کار را انجام دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع حاشیه شهر مشهد، گفت: رسیدن به موضوع حاشیه شهر و در اولویت قرار دادن این موضوع یک مساله اساسی بوده که از اولویت خارج شده است.

پژمانفر با بیان اینکه در لایحه بودجه، ردیف مستقلی با تلاش زیادی قرار داده شد، عنوان کرد: این ردیف مستقل به دلیل تفاوت بسیار جدی در موضوع حاشیه شهر مشهد در مقایسه با مشکلات حاشیه‌شهرهای کلان‌شهرها بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ردیف جدایی برای موضوع حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته بودیم که این ردیف حذف شده و تلاش ما این است که این ردیف را احیا کنیم.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر نیز بحث تخصیص‌ها و عدم پیش‌بینی اعتبارات در این موضوع قرار دارد که تلاش ما این است با هر عددی این ردیف را حفظ کنیم.

انتهای پیام


10351476
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است