استانی 12:00 - 10 اردیبهشت 1396
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه:
کرمانشاه- رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای مبنی بر کناره‌گیری قالیباف و رئیسی از انتخابات نیست، گفت: هر دوکاندید مورد قبول و ازجبهه انقلاب هستند.

قالیباف و رئیسی هر دو مورد قبول و از جبهه انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر دارابی  امروز یکشنبه در  نشست ستاد قالیباف در استان کرمانشاه، بر حضور گسترده مردم جهت شرکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: این موضوع اولین تاکیدی است که به هواداران دکتر قالیباف شده است چرا که باعث حفظ و اقتدار نظام و نا امیدی دشمنان اسلام خواهد شد.

وی افزود: امروز همه دشمنان چشم به این انتخابات دوخته اند اگر آمریکا تحریم ها را به تاخیر انداخته منتظر نتیجه انتخابات است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه گفت: حضور گسترده در انتخابات باعث رونق اقتصادی و پیشرف کشور خواهد شد و ناامیدی دشمن را در پی خواهد داشت.

وی به حضور قالیباف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دکتر قالیباف با مدیریت جهادی وارد عرصه انتخابات شد. او فردی تحول گرا است که می تواند تحولی جدی در سطح کشور را رقم بزند.

دارابی تصریح کرد: قالیباف در طول ۱۲ سال خدمت خود در تهران با افتتاح پروژه ها، پارک ها، بوستان ها، دریاچه چیتگر و بسیاری موارد دیگر، به اندازه تمام عمر تهران به پایتخت خدمت کرده است و کارنامه درخشانی دارد.

وی ادامه داد: قالیباف با توجه به اینکه دیرتر به عرصه انتخابات وارد شد اما اولین سفر خود را یک روز پس از ثبت نام به استان کرمانشاه داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه  افزود: در سفر ایشان به استان سند راهبردی استان را در ۴۰۰ صفحه به او تحویل دادیم و با توجه به مشکلات و حجم بالای بیکاری این استان قرار شد که کرمانشاه اولین استانی باشد که پس از انتخاب شدن به آن رسیدگی کند.

وی ادامه داد: مشکلات استان کرمانشاه را در اولویت قرار دهد چرا که بر مبنای سند راهبردی، این استان نیاز به جراحی دارد و کار او از درمان گذشته است.

دارابی گفت: در کرمانشاه یک ستاد اصلی و یک ستاد فرعی داریم و در چند شهر هم ستادها در حال آماده سازی است ولی در اکثر شهرها مردم به صورت خودجوش به فعالیت پرداخته اند.

وی افزود: قالیباف به اصرار گروه های مردمی و سیاسی آخرین لحظه برای ثبت نام اقدام کرد به همین دلیل در بسیاری شهرها ستاد انتخاباتی دایر نشده است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه  در خصوص امکان سفر دوباره قالیباف به استان کرمانشاه گفت: بدلیل فشردگی برنامه ها هنوز مصوب نشده که قالیباف دوباره به کرمانشاه سفر کند.

وی افزود: پس از مناظره قالیباف و عنوان کردن مشکلات مردم، سیل جمعیت عامه مردم و جوانان به ستاد وی روی آوردند.

دارابی خاطرنشان کرد:ستاد قالیباف در کرمانشاه فعال است و در اسلام آباد در اولویت قرار دارد و در بقیه شهرستانها توسط خود مردم راه اندازی و اداره می شود.

وی تصریح کرد: تلاش سازماندهی شده ای در کل استان برای تبلیعات شده است. گرچه بنر و پوستر نداریم و هزینه کردن برای اینکار را اسراف میدانیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه تاکید کرد: مطمئن هستم وعده های دکتر قالیباف شعار نیست و محقق می شود و هر طرحی داشته باشد با مدیریت زمان آنها را به انجام خواهد رساند.

وی افزود: قالیباف در هنگام تصدی ماموریت در پلیس کارهای شایسته ای انجام داد و تحول بزرگی کرد و از لحاظ تحصیلی و کارشناسی یک پلیس مدرن جهانی تشکیل داد.

دارابی ادامه داد: اگر امروز کشور امنی داریم بخشی مربوط به تلاش های قالیباف در دوران خدمتش در پلیس است. در زمان جنگ نیز یکی از لشگرهای پیروز که همواره به دشمن نهیب می داد لشگر نیروهای قالیباف بود.

وی در پایان تاکید کرد: قالیباف و رئیسی هر دو جبهه انقلاب هستند و به طور جدی وارد عرصه انتخابات شدند و هر دو مورد قبول هستند و هیچ برنامه ای مبنی بر کنار کشیدن یکی از این دو کاندید نیست.


9056074
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است