استانی 18:15 - 13 آذر 1395
مشهد ـ حمید رضا نوری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی معرفی شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی معرفی شد

 به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، ظهر شنبه طی مراسمی از خدمات ایرج حسن پور تقدیر و حمید رضا نوری به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت درخراسان رضوی معرفی شد.

علیرضا رشیدیان در این دیدار با اشاره به تلاش و مجاهدت فعالان عرصه تولید اظهارکرد: در ابتدای دولت یازدهم میزان ذخائر گندم خراسان رضوی صرفا برای مصرف ۱۰ روز بود ولی امروز این میزان به بیش از  ۲۰ ماه افزایش یافته است.

وی افزود: به دنبال اخذ مجوز صادرات برای افزایش مازاد بر مصرف به کشورهای همسایه و یا فراوری آن در محل مناطق ویژه اقتصادی استان هستیم تا ارزش افزوده اقتصادی آن به داخل برگردد.

استاندار خراسان رضوی به موضوع تامین شکر برای واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به راه اندازی واحد اسید سیتریک جوین مصرف شکر افزایش چشمگیری می یابد که باید تامین شود.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه یکی از سوغاتی های مشهد در کنار زعفران، نبات متبرک است تامین شکر مورد نیاز این واحدها نیز باید مد نظر باشد. 

رشیدیان به موضوع کیفیت نان مصرفی زائران و مجاوران و تلاش‌های انجام شده برای ارتقا آن نیز اشاره و ابراز کرد: ما خواستار تامین آرد مرغوب برای واحدهای نانوایی آزاد پَز و یارانه‌ای هستیم.

علی قنبری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز در این مراسم اظهار کرد: مهمترین ماموریت شرکت بازرگانی دولتی تامین چهار قلم کالای استراتژیک گندم، برنج، شکر و روغن در کشور است که هم اکنون در این خصوص از وضعیت تثبیتی و تعادلی برخورداریم.

وی افزود: در ابتدای دولت یازدهم، میزان ذخائر این کالاها به طور میانگین برای مصرف ۲۵ روز کشور بود که با مجموع اقدامات انجام شده، هم اکنون به بیش از ۲۰ ماه افزایش یافته است.

معاون وزیر با اشاره به کیفیت بالای گندم تولیدی در کشور تاکید کرد: برای ارتقای کیفیت نان در خراسان رضوی، گندم مرغوب به استان تحویل داده می‌شود، همچنین برای تامین شکر و روغن مورد نیاز در واحدهای تولیدی و مصارف استان تمهیداتی صورت می‌گیرد.


8441783
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است