استانی 20:33 - 03 اسفند 1397

محور ایلام- مهران فردا بازگشایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی زاده عصر جمعه در بازدید از تونل راه کربلا اظهار داشت: محور ایلام- مهران که از ۲۹ بهمن ماه به علت انجام عملیات عمرانی و بهسازی مسدود شده بود طی بازدیدی که امروز از تونل راه کربلا به عمل آمد این مسیر از فردا ظهر بازگشایی و تردد در این محور به جریان خواهد افتاد.

وی افزود: جاده فرعی زرنه به سمت سومار به علت رانش و ترمیم جاده در برخی از نقاط تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی مسدود خواهد بود، با توجه به اینکه این محور ترانزیتی است رانندگان می توانند جاده جایگزین دوراهی گیلان غرب به سمت سومار تردد کنند.

وی تصریح کرد: جاده بدره به سمت دره شهر در قسمت واریانت چشمه شیرین در حال حاضر مسدود است که تا قبل از ایام نوروز این مسیر نیز بازگشایی خواهد شد.

همتی زاده عنوان کرد: از هم استانی  ها تقاضا داریم با توجه به اینکه بارش باران و نزولات آسمانی برای روزهای آینده رغ در پیش داریم و بسیاری از جاده های استان مستعد ریزش کوه است،  تمامی رانندگان و هم استانی ها در نقاطی که مستعد ریزش کوه است رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز بار حجم ترافیک در محور جاده قدیم صالح آباد زیاد بود، هیچ گونه سانحه ای تاکنون به ما گزارش نشده است.


10061411
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است