استانی 09:28 - 01 بهمن 1399
به همت جهاددانشگاهی استان کردستان؛
ایسنا/کردستان رئیس اداره توسعه تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: با همکاری جهاددانشگاهی استان کردستان دوره آموزش توانمندسازی تعاونگران استان برگزار می شود.

دوره آموزش توانمندسازی تعاونگران در کردستان برگزار می شود

محمد یاره در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه همکاری با جهاددانشگاهی یک فرصت علمی است، اظهار کرد: دوره آموزشی توانمندسازی تعاونگران استان کردستان در راستای افزایش سطح علمی اعضای جدید تعاونی های استان در 4 شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره در قالب قرارداد بین جهاددانشگاهی استان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود، افزود: این دوره آموزشی در شهرستان های کامیاران، بیجار، دیواندره و دهگلان برای تعاونی های جدید برگزار می شود.

رئیس اداره توسعه تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: اعضاء و کارکنان جدید تعاونی های استان در قالب 3 هزار 500 نفر ساعت در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

یاره در پایان با بیان اینکه آموزش و مهارت آموزی از اولویت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، یادآورشد: خدمات جهاددانشگاهی برای توسعه علم بسیار مفید است و بر همین اساس از اجرای این طرح توسط جهاددانشگاهی استان کردستان رضایت کامل داریم و امیدواریم در سال آینده نیز  این همکاری تداوم داشته باشد.

رضا باقری نژاد، مدیر اشتغال و تجاری سازی جهاددانشگاهی استان کردستان نیز در رابطه با برگزاری این دوره آموزشی با بیان اینکه جهاددانشگاهی دوره های مطلوبی را با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار کرده است، گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت های خوبی برای توسعه و آموزش در ارگان های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در بحث اشتغال زایی قدم های مثبتی را برداشته است، گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در کردستان فرصت خوبی برای پرورش استعدادها و ایده ها است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام


10912052
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است