استانی 15:54 - 08 فروردین 1396
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشکیل کمیته ویژه اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال در این مجموعه خبر داد و این اقدام را گامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال، دانست.

تشکیل کمیته ویژه «اقتصاد مقاومتی» در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، «شاهپور قنبری» گفت: از مهم‌ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است که این مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق و زیر ساخت لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار در شهرک‌های صنعتی فارس فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان این‌که اشتغال‌زایی با حداقل هزینه و سرمایه، ساماندهی استقرار واحدهای صنعتی، ایجاد ارزش‌ افزوده محصولات تولیدی و جلوگیری از تمرکز ناموزون صنایع به همراه ایجاد تنوع در صنایع و تکمیل زنجیره‌های تولید از رویکردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است که در شهرک‌های صنعتی محقق می‌شود، گفت: در استان فارس با ایجاد 61 شهرک صنعتی فعال، ظرفیت  مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری، استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و در نتیجه تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شده است.

قنبری از مهم‌ترین اولویت‌های امسال در کمیته اقتصاد مقاومتی شهرک‌های صنعتی این استان را تقویت و حمایت از صنایع مستقر و رفع موانع و مشکلات آن‌ها باهدف حفظ اشتغال و تولید واحدهای صنعتی و نیز توسعه کیفی شهرک‌ها با اجرای پروژه‌های عمرانی اعلام کرد.

او گفت: سال گذشته برای فعال کردن واحدهای راکد و ظرفیت‌های خالی برخی واحدهای فعال، در قالب طرح رونق تولید تسهیلات مناسبی به حدود 130 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس اعطا شد که امید است با اثر گذاری مناسب تسهیلات، امسال سال رونق و شکوفایی واحدهای صنعتی باشد.

قنبری همچنین از تداوم اجرای طرح‌های حمایتی از صنایع کوچک، نظیر تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی، ایجاد خوشه جدید صنعتی و تقویت کنسرسیوم‌ها و خوشه‌های صنعتی، تسریع در فرایند پذیرش واحدهای صنعتی در فرابورس و بورس کالا و پیگیری دوره‌های آموزشی به‌عنوان بخشی از برنامه‌های سال جدید یاد کرد.

انتهای پیام


8953810
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است