استانی 18:01 - 01 شهریور 1396
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی:
در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی بر افزایش نظارت و اقدامات کمیته های ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در موج پایانی سفرهای تابستانی تاکید شد.

فرودگاه، دفاتر و ایرلاین‌ها درباره تاخیر پروازها اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد رحیم رهنما، دبیرستاد خدمات سفر خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهارکرد: فرودگاه، دفاتر و ایرلاین‌ها در صورت تاخیر در پروازها اطلاع رسانی انجام دهند تا خدمات شایسته‌ای به زائران و مسافران صورت گیرد.

وی افزود: همزمان با موج سفرهای تابستانی در شهریورماه باید نظارت‌های بیشتری از سوی کمیته‌ها نسبت به خدمات رسانی در بخش‌های مختلف صورت بگیرد.

مهدی فروزان، سخنگوی ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی در ادامه گفت: ستاد خدمات سفر و ستاد عتبات عالیات در طول سال نیز فعال هستند، اوج خدمات سفر در حج تمتع امسال بود که اقدامات خوبی انجام شد و ضرورت دارد در راستای خدمات دهی به زائران نیز ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد و استان خراسان رضوی فعال باشد چنانچه 16 شهریورماه با بازگشت حجاج به مشهد روبه رو هستیم در حالی که در همین ایام در اوج پیک سفر استان خراسان و مشهد نیز قرار داریم.

در ادامه این جلسه جعفر زراعتی، مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در معاونت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان و احمد دیناری نیز گزارشی از عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد ارائه کردند.

انتهای پیام


9382202
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است