ورزشی 20:27 - 02 تیر 1397
تمجید مدافع بارسلونا از تیم ملی ایران
مدافع تیم ملی اسپانیا ایران را حریف قوی‌تری نسبت به پرتغال توصیف کرد.

آلبا: ایران حریف قوی‌تری نسبت به پرتغال بود

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا باید در سومین دیدار خود در جام جهانی در حالی باید به مصاف مراکش برود که با یک تساوی هم صعودش را به مرحله بعد قطعی خواهد کرد.

جوردی آلبا مدافع تیم ملی اسپانیا در صحبت‌هایی درباره بازی با مراکش و همچنین بازی قبل اسپانیا با ایران گفت: من فکر می‌کنم برابر ایران کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی این هم درست که آن‌ها موقعیت‌های خوبی داشتند از جمله گل آفساید و ضربه سری که در دقایق پایانی از بالای دروازه ما بیرون رفت. از این جهت من می‌فهمم که درباره ضعف تیم ملی اسپانیا برابر ایران صحبت به میان آید. صادقانه در رختکن ما چنین چیزهایی ندیدیم. با این حال ما به تمام نظرات احترام می‌گذاریم.

جوردی آلبا در ادامه تیم ملی ایران را قوی‌تر از تیم ملی پرتغال توصیف کرد و گفت: پرتغال در بازی نخست سه حمله روی دروازه ما انجام داد. یک پنالتی مشکوک، یک ضربه خطایی که کریستیانو با زیرکی گرفت و به گل تبدیل کرد و اشتباه فردی ما روی گل دوم باعث شد که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. ما کاملا سرتر از پرتغال بودیم ولی این جام جهانی است. شاید  مردم فکر کنند ایران در سطح جام جهانی نیست ولی آن‌ها نسبت به پرتغال بازی را برای ما بیشتر سخت کردند و حریف قوی‌تری بودند.

مدافع لاروخا در پایان صحبت‌های خود گفت: ما الان چهار امتیاز داشتیم که خوب است. جام جهانی هر روز داستان خاص خودش را دارد. برابر مراکش تلاش خواهیم کرد تا یک پیروزی دیگر به دست بیاوریم و هواداران‌مان را شاد کنیم.

انتهای پیام


9820041
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است