گوناگون 11:59 - 19 آذر 1398

برگزاری کارگاه آموزش تسهیل‌گری برنامه‌ی  فلسفه برای کودکان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز ایرانی توسعه و پیش‌برد فلسفه برای کودکان کارگاه دوم آموزش تسهیل‌گری برنامه‌ی فلسفه برای کودکان همراه با ویدئو کنفرانس دیوید کندی و آموزش حسین شیخ رضایی و محمدرضا واعظ شهرستانی پنج‌شنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۹ برگزار می شود.

در راستای فعالیت‌های موسسه پیدایش(رویش دیگر) در حوزه‌ی فلسفه و تلاش در جهت ارتقای مهارت‌های تفکر نقادانه، خلاق و مراقبتی کودکان و نوجوانان، «مرکز ایرانی توسعه و پیش‌بُرد برنامه‌ی فلسفه برای کودکان» از پاییز ۹۶ با امضای تفاهم‌نامه‌ای رسمی با «مؤسسه‌ی توسعه و پیش‌بُرد برنامه‌ی فلسفه برای کودکان در دانشگاه مونت‌کِلِر(IAPC)»(مؤسسه‌ی تأسیس شده توسط متیو لیپمنپایه‌گذار این برنامه) به منظور ترجمه و انتشارآثار این مؤسسه، در شهر اصفهان آغاز به کار کرد.

بعد از برگزاری کارگاه اول در پاییز ۹۶، این مرکز قصد دارد کارگاه دوم خود را با محوریت «به‌کارگیری رویکردهای خلاق در حلقه‌ی کندوکاو فلسفی»، در بهمن ماه ۹۸ برگزار نماید. این کارگاه یک‌روزه مشتمل بر چهار جلسه آموزشی است که با حضور دیوید کندی(ویدئو کنفرانس)،  حسین شیخ‌رضایی، محمدرضا واعظ شهرستانی برگزار می‌گردد. به افرادی که در چهار جلسه شرکت می‌کنند، گواهی شرکت در این کارگاه اهدا خواهد شد. همچنین، برای شرکت‌کننده‌گان برگزیده این امکان وجود دارد که در سال تحصیلی آینده به عنوان تسهیل‌گر در مدارس طرف قرارداد مؤسسه آغاز به فعالیت نمایند.

لذا از معلمان، فعالان، تسهیلگران، مربیان کودک و نوجوان، پژوهشگران این حوزه و دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته های علوم انسانی به ویژه فلسفه، روانشناسی و ادبیات کودک و مدیران و مسئولین مهدکودک‌ها و مدارس جهت شرکت در این کارگاه دعوت می شود.

علاقه‌مندان باید فرم یک صفحه‌ای پیش‌ثبت نام شرکت در کارگاه‌ها را از اینجا دانلود نمایند و پس از تکمیل تا حداکثر پانزدهم  دی ماه به آدرس الکترونیکی p۴c.icapc@rooyeshedigar.ir ارسال کنند.

از آنجا که این مرکز قصد دارد از طریق شناخت میزان اطلاع شرکت کنندگان از برنامه‌ی فلسفه برای کودک به تنظیم مواد آموزشی بپردازد، تکمیل و ارسال این فرم شرط ضروری ثبت نام خواهد بود.

مسئولین برگزارکننده‌ی کارگاه پس از بررسی فرم مذکور از طریق ایمیل افراد را در جریان روند ثبت نام قرار خواهند داد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.


10315484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است