استانی 19:37 - 13 آذر 1400
عضو شورای شهر شیراز:
ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری است، گفت: رسیدگی به مشکلات سازمان میادین نقش بسزایی در توسعه شهر و شهرداری دارد.

سازمان میادین حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری شیراز است

افسانه خواست خدایی شنبه ۱۳ آذر در بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز، با اشاره به تکمیل نشدن سایتهای ساماندهی مشاغل از جمله سایت ۳۰۰ هکتاری قبل از پل فسا، در طول سالهای گذشته، گفت: با گذشت ١۵سال هنوز هیچ اقدامی برای تکمیل سایت شهید منتظری به عنوان یکی از سایتهای ساماندهی مشاغل انجام نشده است.

او خاطرنشان کرد: بی توجهی به تکمیل سایتهای ساماندهی مشاغل، سبب ماندگاری انواع مشاغل مزاحم خودرویی، مصالح ساختمانی، ضایعاتی‌ها، کشتارگاهها، آهن آلات و ... شده است که در راستای ساماندهی این مشاغل و ایجاد در آمد پایدار، تکمیل این سایتها باید در اولویت پروژه‌های این سازمان و شهرداری قرار گیرد. 

به گفته خواست خدایی، در حوزه ساماندهی مشاغل، استقرار ضایعات فروشان در شهر و عدم جمع آوری و انتقال آنها به بیرون از شهر علاوه بر تبدیل شدن این نوع کارگاه‌ها به مکانی برای عرضه مواد مخدر و ارتکاب انواع جرائم از لحاظ زیست محیطی نیز سلامت ساکنان این محل‌ها را هم به خطر انداخته است. 

او از استقرار وانت‌های بار فروش در سطح شهر به عنوان معضل دیگر در این حوزه یاد کرد و افزود: حضور این وانت‌ها علاوه بر ایجاد منظره نامناسب درشهر، به دلیل تجمع آنها در یک مکان، ترافیک سنگین در این مسیرها را هم ایجاد می‌کند.

خواست‌خدایی همچنین بر لزوم طراحی سایتهای ساماندهی وانت بارها در مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز تاکید کرد.

انتهای پیام


11350148
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است