گوناگون 09:32 - 10 اردیبهشت 1396
محمد کاسبی در گفتگو با «فرهنگ نیوز»:
محمد کاسبی گفت: از اواسط اسفند ماه سال گذشته، مشغول بازی در سریال «سر دلبران» محمدحسین لطیفی هستم و نقش یکی از شخصیت‌های این سریال را بازی می‌کنم.

فیلمبرداری "سر دلبران" تا چند ماه دیگر ادامه دارد

محمد کاسبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «فرهنگ نیوز»؛ گفت: از اواسط اسفند ماه سال گذشته، مشغول بازی در سریال «سر دلبران» محمدحسین لطیفی هستم و نقش یکی از شخصیت‌های این سریال را بازی می کنم؛ البته در حال حاضر نمی‌توانم بیشتر درباره آن توضیح دهم.

وی ادامه داد: فیلمبرداری «سر دلبران» تا چند ماه دیگر هم ادامه پیدا می‌کند و قرار است کار در تهران و یزد فیلمبرداری شود که در حال حاضر در یزد هستیم.

بازیگر سریال «سر دلبران» تصریح کرد: این سریال برای ماه مبارک از رسانه ملی پخش خواهد شد؛ ولی هنوز زمان پایان فیلمبرداری مشخص نیست.

کاسبی با اشاره به کم کاری اش در عرصه بازیگری خاطر نشان کرد: خوشبختانه چند وقتی است که به حدی درگیر کار هستم که فرصت پرداختن به کارهای دیگر را ندارم  و «سر دلبران» تنها یکی از آنها به شمار می رود.

گفتنی است، «سر دلبران» که تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که بر اساس فیلمنامه حسین حسنی، به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی برای ماه مبارک رمضان 96 آماده می شود و مضمونی اجتماعی دارد.

محمدکاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش سلطانی و رضا توکلی بازیگران این سریال هستند.


9055413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است