استانی 00:00 - 28 دی 1396
شهردار یزد:
یزد ـ شهردار یزد، ارتقاء رویکردهای اجتماعی و فرهنگی را از برنامه‌ای سال ۱۴۰۰ استان یزد برشمرد.

ارتقاء رویکردهای اجتماعی و فرهنگی از برنامه‌های ۱۴۰۰ یزد است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد، با اشاره به نقش شهروندان در بهره مندی از شهر سالم اظهار داشت: اگر شهروندان سالم باشند، خانواده‌ها، جامعه و شهر سالم خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: برای بهره مندی از شهروندان سالم باید رویکردهای اجتماعی و فرهنگی تقویت شود بر این اساس ارتقاء رویکردهای اجتماعی و فرهنگی از برنامه های سال ۱۴۰۰ یزد است.

شهردار یزد با اشاره به اینکه باید داشتن شهروندان سالم باید توسعه همه جانبه، توازن و اجتناب از تبعیض را مدنظر قرار دهیم، افزود: در یزد زیرساخت‌های تفریحی کم است ضمن اینکه آسیب های اجتماعی در این شهر بسیار است و به نظر می رسد این دو با یکدیگر ارتباط مستقیم داشته باشند.

جمالی نژاد عنوان کرد: اگر زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه های مختلف افزایش یابد، می توانیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بهره مندی از این زیرساختها باید مجموعه ای مجزا در شهرداری مرکز استان داشته باشیم تا آموزش‌های شهروندی را در حوزه های مختلف پیگیری کند.

شهردار یزد از دیگر تلاش‌های انجام شده در راستای افزایش زیرساخت‌های سخت افزاری در حوزه شهروندی تاکید کرد: مقرر شده در هر منطقه از شهرداری یزد، چند ورزشگاه و فرهنگسرا مستقر شود.

وی، مهاجرت را نیز یکی از اصلی ترین عوامل افزایش آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب های اجتماعی در یزد متأثر از پدیده مهاجرت است که باید در این زمینه نیز تدابیر جدی اندیشیده شود.


9642572
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است