استانی 14:39 - 28 مهر 1396
امام جمعه دامغان:
دامغان- امام‌جمعه دامغان با بیان اینکه مردم ما بر سر حقوق خود معامله نمی‌کنند، گفت: ترامپ در صورت بی‌اعتنایی به برجام با برخورد مقتدرانه ملت ایران روبرو خواهد شد.

بی‌اعتنایی آمریکا به برجام با برخورد مقتدرانه ایران مواجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان، ضمن بیان اینکه برخوردهای آمریکا قلدرانه و ظالمانه است و این برخوردها اگر در موضوع برجام نیز صورت گیرد، با پاسخ مقتدرانه ملت ایران روبرو می شود، تاکید کرد: آمریکا باید بداند مردم ما بر سر حقشان معامله و مذاکره نمی کنند و اگر آمریکا جلوه ای از شرارت خود را نشان هد، با شکست های مفتضحانه مواجه خواهد شد.

وی افزود: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا باید بداند ملت ایران با مواضع قدرتمندانه خود، در مقابل زیاده خواهی و قلدری او خواهد ایستاد چرا که این مردم، یک ملت قدرتمند را شکل داده اند که هرگز زیر بار زور نخواهند رفت.

رهبر انقلاب فارغ التحصیل مکتب حسین (ع) است

امام جمعه دامغان ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فارغ التحصیل مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است، گفت: سخنان معظم له، نقشه و توطئه های دشمنان را خنثی می کند چرا که خداوند رحمان و رحیم یک ذخیره الهی و فرزندی از سلاله پاک حضرت زهرا (س) را به ملت ایران عطا کرده است.

حسینیان در دیگر بخش سخنان خود ضمن اشاره به تحولات منطقه نیز، تاکید کرد: مسائل روزهای اخیر در عراق و پیروزی ارتش این کشور در منطقه کرکوک باعث شده تا بار دیگر این کشور موفق به دست یابی مجدد به چاه های نفت و مناطق تصرف شده، شود که این نشان دهنده شکست داعش در عراق است.

وی با بیان اینکه نقشه و توطئه های بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق، با شکست روبرو می شود، گفت: او ستاره ای افول کرده محسوب می شود که نقشه هایش با شکست و تحقیر روبرو شده است.

۷۸میلیون تومان به ستاد اربعین دامغان کمک شد

امام جمعه دامغان با تقدیر از حضور حماسی مردم در آیین تشییع پیکر سه شهید گمنام در دامغان، تاکید کرد: مردم ما بار دیگر حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی در آیین تشییع باشکوه شهدای گمنام را بهانه ای برای قدرشناسی خود از مجاهدت های رزمندگان اسلام در راه اعتلای انقلاب اسلامی قرار دادند و بار دیگر در این آزمون خوش درخشیدند.

حسینیان افزود: یکی از ویژگی های بارز تشییع جنازه شهدای گمنام دیروز در دامغان این بود که جوانان پاک و مخلص که بعضا متولدهای دهه ۷۰ و ۸۰ هستند، حضوری پرشمار داشتند که این نشان می دهد مردم ما به خصوص جوانان با انقلاب، آرمان های نظام ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی مانوس هستند و سخنان سران استکبار جهانی با موضوع دلسردی جوانان از انقلاب اسلامی دروغ است.

وی با اشاره به اهداء کمک های مردمی به اربعین حسینی در سال۹۶ نیز، گفت: از ابتدای سال ۷۸ میلیون تومان توسط مردم شهرستان به ستاد اربعین حسینی کمک مالی نقدی شده است.


9487901
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است