اقتصادی 10:38 - 03 بهمن 1397

توجه به نیازهای کودکان نیازمند، در شرایط کنونی یک وظیفه ملی است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سازمان‌ها در مقابل جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دارای مسئولیت‌هایی با ارزشی متفاوت هستند. کمک‌رسانی‌ها و برنامه‌ریزی بر اساس نیازهای موجود جامعه و همراه کردن مردم در این فعالیت‌ها می‌تواند تاثیراتی عمیق و ماندگار را به‌دنبال داشته باشد که نتیجه‌ آن بهبود کیفیت زندگی آحاد ملت است.

تردیدی نیست که در شرایط خطیر، بیش از هر زمان دیگری اهمیت چنین فعالیت‌هایی احساس می‌شود. سینره، یکی از برندهای معتبر صنعت آرایشی و بهداشتی ایران، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در نظر دارد تا کمپینی را در جهت حمایت از کودکان آسیب‌پذیر به انجام برساند.

هدف گذاری این کمپین با توجه به نیازهای اساسی کودکان آسیب‌پذیر در شرایط کنونی، معطوف به حمایت و مراقبت از کودکان کار، کودکان محروم از تحصیل و نیز کودکان بیمار نیازمند هزینه درمان است؛ برای نیل به این اهداف، سینره، بستر رسانه های اجتماعی را به عنوان بستر اصلی کمپین انتخاب کرده تا امکان مشارکت هرچه بیشتر  را برای همراهان خود در پیش برد این طرح فراهم کند و در کنار آن از رسانه های محیطی و پایگاه‌های عرضه محصولات خود، برای انتقال پیام این کمپین به مخاطبان استفاده خواهد کرد.

در طی مدت این برنامه مسئولیت اجتماعی، سینره به حمایت مالی از مراکز نگهداری و حمایت از کودکان کار خواهد پرداخت، هزینه درمان ۵۰ کودک بیمار مبتلا به بیماری های قلبی، ترمیمی و ارتوپدی را پرداخت خواهد کرد، هزینه درمان ۵۰ کودک ای.بی را عهده دار خواهد بود، هزینه آموزش ۶۰ کودک بااستعداد و نیازمند اختصاص داده خواهد شد و هزینه ساخت و تجهیز مدرسه ۲ کلاسه و کتابخانه در روستای جوانرود کرمانشاه را پرداخت خواهد کرد. در کنار این مورد بخشی از بودجه ای که برای اطلاع رسانی کمپین بوده کاسته و به طور خاص به تجهیز سیستم گرمایش و سرمایش مدارس در استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.

همچنین به ازای هر بار به اشتراک گذاری هشتگ مراقب_تو، این مجموعه مبلغی را به تامین هزینه‌های مورد نیاز در حوزه کودکان آسیب پذیر اختصاص می‌دهد، برای رسیدن به این مهم، سینره از تجربه‌ شناخته‌شده‌ترین موسسات خیریه فعال در حوزه کودک، کمک گرفته تا با همراهی آنان مبالغ را در مسیر درست و موثر هزینه  کند. از جمله‌ این موسسات می‌توان به انجمن حمایت از کودکان کار، زنجیره‌ی امید، خانه ای.بی، بنیاد حامی، بنیاد کودک و انجمن خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد.

اما یکی از اهداف مهم برگزاری این‌کمپین ، شرایط سخت اقتصادی و تعاملی است که برند به عنوان یک‌موجود زنده باید با مردم داشته باشد.چون همانطور که می‌گوئیم مردم از کالای ایرانی باید در شرایط سخت حمایت کنند از طرفی خودمان را مسئول می‌دانیم که از قشر آسیب‌پذیر حمایت کنیم.

در عین حال در ایران برای اولین بار دریک کمپین، چند موسسه مردم نهاد فعال در حوزه کودک در کنار هم قرار گرفته‌اند که هدف از کنار هم قرار گرفتن آنها ایجاد یک چتر حمایتی برای کودکان در بحث فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی است‌. پیام کمپین به مخاطب این است که در شرایط سخت اقتصادی باید کنار یکدیگر باشیم و از اقشار آسیب‌پذیر حمایت کنیم.

باتوجه به اینکه هزینه‌های اطلاع رسانی کمپین کاهش و به مناطق محروم اختصاص داده شده است، سینره از مردم می خواهد که هشتگ مراقب_تو را اطلاع رسانی کنند تا پیام کمپین در سطح گسترده ای از اقشار جامعه شنیده شود.

ما نگاه ویژه ای به کودکان داریم چون آنها آینده سازان کشور هستند و ما نیز دیدگاه بلندمدتی به این موضوع داریم.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10036827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد گفت: ایران در راستای دستیابی به حفاظت، احیا و توسعه پایدار سرزمین، اقدامات بنیادین مختلفی در زمینه مدیریت پایدار مراتع، حفظ و صیانت از جنگل‌ها و به طور ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در دستور کار خود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۰ محور رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، قرار است هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» متوسط قیمت کالا‌های خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵۰۰۰ میلیارد ریال اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته‌ی دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد ریال دوم نیز تزریق شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است