گوناگون 17:46 - 04 خرداد 1398
برای اینکه سفر کنید شیوه‌های مختلفی را می‌توانید انتخاب کنید. هر کدام از این مسیرها و راه‌های مختلف می‌توانند تجربه‌ای برای شما شوند و حس خوب سفر را برایتان داشته باشند. روز به روز با افزایش تقاضا جهت جا به جایی مسافران، انواع مختلفی از وسایل حمل و نقل رواج یافت تا جایی که امروزه انتخاب‌های گوناگونی برای سفر پیش روی شماست.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در بلیط دات کام

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام بلیط دات کام، همچنین حمل و نقل به عنوان یکی از اجزای سفر تأثیر زیادی را بر هزینه سفر خواهد داشت. برای سفر خود می‌توانید مسیرهای هوایی، ریلی، جاده‌ای و آبی را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنید. درست است که با انتخاب مسیرهای ریلی و جاده‌ای مدت بیشتری را برای رسیدن به مقصد خود در راه هستید، اما مسافران زیادی هستند که به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند که مسیر جاده‌ای را برای سفر خود انتخاب کنند.

اتوبوس نقش مهمی در حمل و نقل شهری و بین شهری و حتی بین‌المللی دارد. استفاده از این وسیله در بسیاری از موارد می‌تواند بهترین گزینه شما باشد که اتفاقاً مسافرت با آن دارای مزایای بسیاری است؛ از جمله اینکه هزینه مناسبی نسبت به خدمات ارائه شده دارد و منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه‌های سفر شما خواهد شد. همچنین در اکثر نقاط دنیا قابل دسترس است و برای مسافر خستگی به دلیل رانندگی به همراه ندارد. همچنین امکان سفر در گروه‌های بزرگ خانوادگی و دوستانه را برای شما فراهم می‌کند. یکی دیگر از مزایای مهم سفر با اتوبوس، کمک به حفظ محیط زیست است؛ به عبارت دیگر میزان آلودگی‌های محیطزیستی ناشی از مسافرت با اتوبوس در مقایسه با هواپیما کمتر است و سفری سالم‌تر و پاک‌تر را خواهید داشت.

با پیشرفت چشمگیر سرویس حمل و نقل جاده‌ای، برای سوار شدن به اتوبوس دیگر نیاز به مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافرتی ندارید و می‌توانید بلیط اتوبوس را به صورت اینترنتی خریداری کنید. هم اکنون می‌توانید خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را در کنار خرید کلیه بلیط‌های مورد نیاز مانند قطار و هواپیما به صورت اینترنتی در سامانه بلیط دات کام انجام دهید. همچنین می‌توانید از دیگر خدمات بلیط دات کام مانند رزرو اینترنتی هتل، بیمه مسافرتی، اجاره خودرو خودرو با راننده / بی راننده استفاده کنید.

همانطور که گفته شد در بلیط دات کم امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در تمام مسیرهای داخل کشور فراهم شده است. در این سایت می‌توانید در هنگام خرید قیمت‌های ناوگان‌های شرکت‌های مختلف اتوبوس‌رانی را با هم مقایسه کنید و مناسب‌ترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنید. برای خرید در این سامانه می‌توانید در قسمت خرید بلیط اتوبوس وارد شده و شهر مبدأ و مقصد خود را وارد کنید، تعداد مسافر و تاریخ مد نظر را انتخاب کرده و سپس از بین لیست گزینه‌های موجود برای رزرو بلیط اتوبوس، یکی را انتخاب کرده و پس از تکمیل مشخصات، به مرحله پرداخت و صدور بلیط منتقل می‌شوید.

از جمله مزیت‌های رقابتی خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از بلیط دات کام، داشتن قیمتی پایین و همچنین پشتیبانی شبانه روزی آن به صورت ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته است که در خدمت شما مسافران می‌باشد.

همان طور که گفته شد از جمله مزیت‌های سفر با اتوبوس ارزان بودن بلیط آن است، همچنین ساعت‌های حرکت اتوبوس نسبت به دیگر وسایل نقلیه دارای تنوع بیشتری است و دارای پوشش سراسری در مسیرهای بین شهری است. خرید آنلاین بلیط اتوبوس دارای مزایای زیادی می‌باشد که می‌توان به امکان خرید بلیط زودتر از موعد سفر، انتخاب دقیق ساعت حرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری، امکان مشاهده و مقایسه اتوبوس‌ها برای یک مسیر مشخص، مشاهده قیمت‌های بلیط اتوبوس در مسیرهای مختلف، انتخاب صندلی مورد نظر و پرداخت آنلاین هزینه اشاره کرد.

بلیط دات کام همیشه در تلاش است که با جلب اعتماد شما از طریق ارائه بهترین سرویس‌ها، سرویسی را فراهم کند که بتوانید به راحتی و بدون سردرگمی بلیط مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

انتهای رپرتاژ خبری


10136193
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است