استانی 18:23 - 01 مرداد 1396
اراک- فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: فردی که با جعل مدرک و مراجعه به باربری ها در استان های مختلف اقدام به سرقت محموله های باری می کرد، طی تحقیقات پلیس آگاهی دلیجان شناسایی و دستگیر شد.

سارق حرفه‌ای محموله‌های باری درمرکزی دستگیرشد/سرقت در۳ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، علی هاشمی اظهار داشت: در پی اعلام سرقت یک محموله ایزوگام به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از یکی از کارخانجات ایزوگام دلیجان، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که شخصی با مدارکی جعلی و پلاک جعلی یک خودرو به یک دفتر باربری در شهرستان مراجعه کرده و بعد از تحویل بار به مقصد یکی از استان های جنوبی کشور، بار خودرو را سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان ادامه داد: در روند تحقیقات مشخصاتی از فرد سارق به دست آمد و شخصی که با مشخصات متهم پرونده، به یکی از دفاتر باربری در شهرستان مراجعه کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: متهم که اهل و ساکن یکی از استان های مرزی کشور است در بازجویی های پلیس به پنج فقره سرقت محموله های تحویلی با این روش و با استفاده از مدارک و پلاک جعلی خودرو در استان های مرکزی، کرمانشاه و کردستان اعتراف کرد.

وی افزود: در بازرسی از وسایل همراه این فرد یک عدد کارت هوشمند، گواهینامه، کارت خودرو و چند پلاک جعلی کشف شد و مراحل تکمیل تحقیقات با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.


9287047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است